Gå til innhold
Hundesonen.no

Flat coated retriver


kiarajenta

Recommended Posts

hei

jeg valgte flat coated retriver jeg pga jeg har hatt det rundt meg hele livet, jeg vil ha en hund som liker barn,når den tiden kommer. som er leken hele tiden,men som er paser veldig godt på familen sin, som man kan le av nesten hele tiden.

jeg liker veldig godt den måten de er på. selv om jeg selv synes de har nå blitt veldig tynne og veldig femi. jeg savner de gode gammle flatane,men de skal jo lagge nye rase standar på de nå, selv om jeg ikke er så veldig glad i det,men så flat jeg får persjoligheten dems uannsett hvor fami de ser ut. sikkert ikke alle som er ening med meg, noen synes vel de er mere pener nå,men det synes ikke jeg.

kiara er en veldig spesiel jente. elsker å sove i senga på morgen å bare kose med mamma, selv om hun vet godt at hun ikke får låv til å sove der;) [-X

kiara er lett trent jente. hun kan allt nå gå ved fri fot, ¨å dekke. ¨når hun kom til oss var hun nesten reinsjlig.

hun er en rolig jente, mange folk tror ikke det er en flat når de treffer henne pga hun er så rolig,men vi er jo veldig rolige, så derfor er vel hun også det. kiara prater veldig mye,liker ikke helt at mamma sitter på datan. sitter å prater til meg nå. :wink:

skulle hvis hun..

hun går veldig bra sammen med katter, hun tror at alle katter er som tiny og vil leke med henne,men ingen katter hat satt henne på plass ennå,men det kommer nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun høres veldig fin ut! Hvilken farge er hun? Er litt enig med deg i at de har blitt litt vel spinkle, men de er iallefall relativt friske og utrolig sjarmerende hunder.

Lykke til videre med valpen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...