Jump to content
Hundesonen.no

Julegave til Solo.

Ane_

Recommended Posts

Jeg har kjøpt Kennel saccosekk til Solo til jul. Det var vel den en av de dyreste gavene jeg har kjøpt til noen i år, så jeg håper hun vil like den... :lol: (Finner ikke noe bilde av den, som det går ann å kopiere..)

Chessea har fått "dekken" med 4 bein i år hun :lol: 750 kr :-o

Men det er veldig praktisk, i og med at hun får så masse snøklumper i pelsen om vinteren.

LiLi også! :lol: Eller bestilte det igår da, vet ikke om det er fremme til jul.. Kosta 399.. Kosta bare 309 i butikken da, men de fikk ikke inn størrelsen før på nyåret en gang, så derfor bestile jeg heller.

Hehe Pito får masse godsaker og en tennisball + et anheng med navnet hennes på og tlf nr mitt som jeg kan feste i halsbåndet/selen (tenkte å feste den i selen siden hun pleier å gå løs på tur med bare selen på)

Føler meg nesten gjerrig når jeg leser hva dere gir til hundene deres... :oops:

Mine får hver sin griseøyre og et tyggebein i julegave...

Er ikke gjerrig da..

Jeg hadde kjøpt den saccosekken uansett jul eller hverdag til Solo. Og for å være helt ærlig så har hun fått den allerede.. Klarer ikke å spare på sånt jeg.. Så under treet ligger det ikke noe fra meg til henne, foreløpig hvertfall.. Mamma har kjøpt lykt til hundene vet jeg.

hehe,.. vet ikke om jeg ska skrive det jeg har kjøpt t toya jeg...

hehe...

de kallte det for oksemuskel...

men det var visst hele tissen hans...

kjempe lang...

hehe...

her har det tatt helt av vertfall.... toya får gave fra både mamma og morra t lars...

til toya fra Farmor og onkel eirik står det på en av pakkene fra drammen her...

må nesten le litt... hehe...

Chica får en frisbee og noe godis, strupe blant annet. Det elsker hun :lol: Hun skal få noe av moren og faren min også, håper det blir en hjernetrimleke..

Og så har jeg kjøpt noe til Chivaz og da, bestevenninnen min sin hund, som Chica er veldig god venn med :lol:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...