Gå til innhold
Hundesonen.no

Veldig stort skjermbilde ved bruk av iPad


Recommended Posts

HEi og hopp.

Jeg har oppdagetet"problem" med hundesonen og iPad, veldig ofte blir sonen veldig stort, så stort at man bare får sett hundesonen logosaken på toppen.. Å det er egentlig blitt litt irriterende i lengden nå, trykker oppdtater maaaange ganger før den blir vanlig igjen, går inn og ut av siden flere ganger også... Og det er kun her jeg har det problemet.. Hjelp? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det samme problemet, og har hatt det lenge. Har bare ikke giddet å klage. Det skjer spesielt når jeg trykker på nye innlegg, og jeg får som regel heller ikke zoomet ned igjen. Må trykke oppdater på siden for å komme tilbake til normalt format.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme problemet her også.

Jeg antar det skyldes "tvungen" bruk av mobilvariant av sonen, beregnet på en vesentlig mindre skjerm enn en ipad. Når jeg velger "full versjon" helt nederst på siden skjer det heller ingenting endring og det er umulig å zoome ut. Også fra mobil (android) har jeg heller ikke mulighet til å velge nettvarianten, som jeg syns er bedre, for den viser info om nyeste innlegg og slikt.

Veldig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere prøvd å gå inn i chatten og velge full versjon der? det fungerte på min mobiltelefon.

Bruker aldri mobilversjon, så det er ikke det som er problemet. Og som jeg skrev er det enkelt å fikse problemet, det er bare å oppdatere siden. Men det er selvsagt litt irriterende uansett. Som AnnikenK skrev, er det bare på denne siden jeg har dette problemet.

Edit: sjekket nå, og når siden er blåst opp står det fremdeles "bruk mobilversjon" nederst. Dermed er det vel neppe knyttet til det.

Endret av breton
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker aldri mobilversjon, så det er ikke det som er problemet. Og som jeg skrev er det enkelt å fikse problemet, det er bare å oppdatere siden. Men det er selvsagt litt irriterende uansett. Som AnnikenK skrev, er det bare på denne siden jeg har dette problemet.

Edit: sjekket nå, og når siden er blåst opp står det fremdeles "bruk mobilversjon" nederst. Dermed er det vel neppe knyttet til det.

Noen ganger fungerer det å oppdatere, andre ganger ikke selv gjentatte ganger. Jeg har valg med "bruk nettversjon" nederst, men det er ingen endring om jeg trykker på linken. Forumsidene jeg ser fra ipad og telefon(android) har ikke likt utseende som nettversjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...