Synnikken Skrevet 28. April 2012 Rapporter Share Skrevet 28. April 2012 http://www.2dogs.no/product-info.php?pid913.html Driver og kikker rundt etter føner til dyrene, da jeg har innsett at jeg ikke kan leve uten lengre. Er det noen av dere som har erfaring med denne føneren eller har andre å anbefale, vil helst ikke bruke over 2500,- kr. Mopsedropsene har kort TETT pels som bruker ca 24 t på å lufttørke sålenge jeg ikke føner de, noe jeg er LITT lei av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. April 2012 Rapporter Share Skrevet 28. April 2012 Jeg har den typen, men den er hvit istedet for blå. Merket er det samme og den ser helt lik ut sett bort fra fargen. Samme med kald, middels og varm luft også. Veldig fornøyd med den! Om jeg ikke tar feil så er det vel den typen Caroline har også. OM man bare er flink til å rense filterene så tror jeg den varer veldig lenge. Det er vel samme selger som jeg kjøpte av også, og han får tak i reservedeler om feks den delen som holder tuten skulle bli borte eller blir ødelagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 28. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2012 Genialt, tror jeg bestiller meg en slik når jeg har penger til det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts