Guest Gråtass Skrevet 27. April 2012 Rapporter Share Skrevet 27. April 2012 Her står det litt info om årets NM for gjeterhunder 12-14.oktober i Alvdal. Vi trenger også frivillige til å hjelpe oss med å gjennomføre arrangementet. Du vil ikke få lønn,reisegodtgjørelse eller hotellrom- men mulighet til å se landets beste gjeterhunder og deres førere i tre hele dager til ende! Det er muligheter for enkel overnatting. Ta kontakt på pm her inne om dette er av interesse. Til de som ikke vil stille som frivillige: Dette blir et kjempearrangement i Alvdal,( kun 37 mil fra Oslo). Ta det som en tur og kom som publikum. Det er gratis inngang!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 27. April 2012 Rapporter Share Skrevet 27. April 2012 Kan si det san at jeg var fasinert da det var NM her i Bø. Måtte jo opp å kikke når det var her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caro Skrevet 27. April 2012 Rapporter Share Skrevet 27. April 2012 ÅH vi kommer kanskje innom for å se!! gleder meg allerede! er så morsomt å se bikkjer som virkelig kan det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 27. April 2012 Rapporter Share Skrevet 27. April 2012 Hadde vært gøy å se. Mulig jeg tar en tur og titter jeg og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts