Gå til innhold
Hundesonen.no

Rapporter

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Ja, de roer vel kanskje ned voksingen veldig nå fremover, ikke like eksponensiell som den har vært til nå  
    • Ja, han både tisser og bæsjer. Gjør det samme som han gjør på morgenen, bare noen timer tidligere. Skulle jo tro han ville slitt mer med å holde seg når han var mindre og blære og alt var mindre, enn nå som alt skal ha blitt større.
    • Tisser han når dere går ut da? isåfall har han vel et reelt behov for å gå på do. Å holde seg i mange timer er jo ubehagelig, selv om man fysisk sett klarer det.
    • Hjelp! Tempo har sovet hele natten fra dag 1, riktignok våknet noe tidlig, typ 06:30 ish. Men nå, nesten 4 måneder gammel, er han begynt å våkne noen ganger på natten i 4/5/6 tiden. Jeg er jo bekymret for at han er dårlig i magen, så jeg tar han ut. Frem til nå har han ikke vært dårlig i magen. Han sovner fint etter å ha vært ute, men det er jo irriterende når jeg vet at han kan holde seg til vi står opp. I ukedagene våkner vi stort sett klokken 7, i helgene kan han fint sove til 8-8:30.  Hørte på et foredrag fra Maren Teien at mange luftet valpen alt for lenge på natten og at det da ble en del av døgnrytmen deres. Burde jeg kanskje bare være hardere og ikke lufte han, holde ut "maset" til han sovner igjen? Noen ganger kan jeg klappe litt på han, også sover han videre, andre ganger er han mer våken.
    • https://www.nkk.no/om-nkk/statistikk/ Det ligger under "Dokumenter" på denne siden.
×
×
  • Opprett ny...