[email protected] Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Noen som har lyst å bli med en gang i uken på hundetrening på Bogstad?? :running: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Det er akkurat startet to tråder om oppstart av hundeklubb på den siden av byen, du får søke litt og lese der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 17. April 2012 Rapporter Share Skrevet 17. April 2012 Jeg svarte deg i din forrige tråd om trening på Røa også med akkurat samme svar: vi er en liten gjeng som trener på bogstad/fossum/bærum/røa området, vi har en tråd her: http://hundesonen.no/forum/topic/62513-treningssamling-oslo-vestbcrum-omraadet-faste-treninger/page__st__40 Anbefaler deg å se i den og bli med der, for dette er andre gangen du lager en tråd om akkurat samme og jeg føler litt du ikke leser svaret når jeg svarte deg i din forrige også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts