Pim Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 Du veit, de hulla oppi der som gjør at ikke hele kjøkkenet oversvømmes når man skal fylle vasken med vann og har i proppen, og så går man på do uten å skru av vannet? Ja, for nå sitter jeg og skriver designstrategirapport og prøver å beskrive hvordan de dingsene er utforma og hvordan dette er et design feature som bedriften muligens ikke er bevisst men som bidrar til å kommunisere deres kjerneverdier over hele porteføljen, da, og det hadde jo vært litt ålreit å kunne slå i bordet med en bedre formulering enn "ja, du, veit, den dingsen oppi der liksom som vannet forsvinner ut fra når det blir for fullt"... Plis? Siter
Pim Skrevet 16. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. April 2012 Overløp? Overløp er korrekt Hampus Hadde aldri blitt sivilingeniør uten sonen, jeg 1 Siter
Hampus Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 Haha... Bor sammen med en rørleggermester, har ei datter som er ferdig utdanna rørlegger som igjen bor med enda en rørleggermester. Så jeg er langt over middels mye eksponert for fagspråket i den bransjen der... 3 Siter
Recommended Posts