Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeutstyr i England

Recommended Posts

Har ei venninne som bor litt utenfor London,og så kom jeg å tenke på om det fantes hundeutstyr som er billigere der over enn i Norge. Tenkte å få ho til å kanskje kjøpe,så tar ho det med når ho reiser hjem.

Men ho er ikke noe spesielt hundeinteressert,så ho viste ikke om noe.

Det jeg er ute etter er gode børster,kammer,sakser og kanskje shampo/balsam. Er det noen som vet om det er billigere der, og hva jeg kanskje burde få ho til å kjøpe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bestille og få levert til henne? www.zooplus.co.uk og www.petsathome.co.uk har godt utvalg. Jeg liker best den første, men Pets at home har butikker, som jeg har vært mye i (så hvis du lurer på noen spesifike produkter derfra kan jeg prøve å svare, men ikke spør meg om shampo :P ).

Hunter er jo jevnt over bra.

Og JA, det er billigere. Kjøpte med en svær kasse med hundeutstyr til ridgebacken (vi enda ikke hadde fått...) da vi flyttet hjem derfra. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebay er billig, det! Og da kommer det rett hjem i postkassa. :D

Sånn bortsett fra at du ofte ikke vet helt hva du får, fraktprisene tar igjen for den billige vareprisen, og man skal betale moms på alt over 200 kr? Men ellers er det fint. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i England og bortsett fra forbruksting som diverse leker, prize choice/natures menu, tørrfor, godis osv kjøper jeg alt av hundeutstyr i engelske nettbutikker. Syns de fysiske dyrebutikkene har mye jalla og dårlig kvalitet på utstyr. Og er det ikke en liten dyrebutikk med blingbling kun for chihuahuaer så er det buler som lukter ammoniakk og selger kattunger, så jeg vil ikke støtte de. Eneste stedet det er moro å stikke nesa innom er Pets at Home, som er den store kjæledyrkjeden med godt utvalg av diverse og omplasseringsgnagere ( :heart: ), men bruker som sagt pengene mine på nett. Pets at home har hjemmeside du kan sjekke ut - evt om du finner noe der kan hun jo kjøpe noe derfra, evt få det levert hjem til seg :)

Ellers kan du ofte få Ruffwear, Hurtta, andre merkeprodukter osv billigere i engelske nettbutikker, men usikker på om de sender til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers kan du ofte få Ruffwear, Hurtta, andre merkeprodukter osv billigere i engelske nettbutikker, men usikker på om de sender til Norge.

Godt poeng. Ruffwear får man også bra der borte. Poenget var vel at TS skulle ha ting sendt til en venninne som bor der borte. :)

Selv drar jeg over med tom koffert i juli. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Etter 3 ganske intensive dager (pga at jeg har hatt tannlegetimer og diverse surr så jeg vil han skal være sliten) hvor han har fått sine 11-12 km hver dag så skal han ha hviledag i dag, dvs vi går en tur over jordet og lar ham løpe litt fritt (som han pleier å gjøre, men når jeg går ved siden av så pleier han å løpe litt i skogen her borte) også kaster vi litt ball og trener litt på kommandoer + biltur som han ivertfall før satte veldig stor pris på men nå tar som en selvfølge, men det er ivertfall et avbrekk. Lengre løpetur på grus må vente litt til da grusveien i skogen er klissvåt. Så det er kanskje 5 km grus, og 7 km asfalt, korter vi ned blir det kanskje 5 km grus og 3 km asfalt eller bare 5 km bare grus men det blir veldig kort for ham. Det er vanskelig å finne så mye andre steder her for ham å løpe. Har hatt ham hos dyrlegen til sjekk for sikkerhets skyld og alt er tipp topp. Han hopper høyt i været av glede når han skal på tur, så det feiler ham ikke noe men av en eller annen grunn bekymrer belastningsskader meg veldig for jeg vet hvor viktig turene er for ham og han er bare 3 år.
    • Det regner stadig, men oppunder taket energi inne, det tillater ikke Ede's forplan å holde orientert mot noe konstruktivt hele dagen, så tur må vi gå, tenkte Maskot. På med regndekken og potesokker for å holde ham så komfortabel som mulig. Etter 10 minutter forkastet vi planer om å gå i 30, og tok bussen resten av veien til posten istedenfor, for å hente flere par sturdy Fjällräven bukser til å berge muttern gjennom Ede's pågående wannabe a mondio star fase.  Det bebreidende blikket forteller alt.  ..og våtere skulle han bli, for det var et stykke å gå mellom bussen og posten også, og det begynte bøtte ned. Ede tråkket i en dyp dam og fikk vann i tre av sokkene, hvilket han ble så kald av at han skalv da bussen tilbake endelig kom etter 15 min venting på holdeplasen. Helt ok å gå tom for Nom Moms minuttet før bussen kom, for no reward var nødvendig for å bekrefte Edes kjærlighet til den deilig tørre og varme bussen. Ede var allerede så glad i å reise med buss at han trekker mot bussholdeplasser og ser forventingsfullt på bussene når de kommer, og er skuffet når de passerer. I dag skled 'liker buss' over i 'elsker buss'.  ..og mutteren elsker sine nye, solide bukser som tåler wannabe ringsportstjerne valp. 
    • Takk for svar! Ja så klart miniatyrrase! 🙈😂 Mor fikk løpetid når hun var 8 mnd og var eneste tispe i kullet, halvsøsken som jeg vet om har hatt vanlig løpetid. Har vært på årskontroll, alt var normalt da ☺️
    • 6 kg er en miniatyrrase. Manglende løpetid kan skyldes alt fra genetikk, stress, sykdom eller andre ting. Hvordan var moren? Evt. søsken? Hvis det var melketann hun mistet så kan hun jo bare være sent utviklet, men du kan jo ta en tur til dyrlegen å få sjekket det ut og snakke med dem, det er jo uansett tid for årskontroll og helsesjekker.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...