Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeutstyr i England

Recommended Posts

Har ei venninne som bor litt utenfor London,og så kom jeg å tenke på om det fantes hundeutstyr som er billigere der over enn i Norge. Tenkte å få ho til å kanskje kjøpe,så tar ho det med når ho reiser hjem.

Men ho er ikke noe spesielt hundeinteressert,så ho viste ikke om noe.

Det jeg er ute etter er gode børster,kammer,sakser og kanskje shampo/balsam. Er det noen som vet om det er billigere der, og hva jeg kanskje burde få ho til å kjøpe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bestille og få levert til henne? www.zooplus.co.uk og www.petsathome.co.uk har godt utvalg. Jeg liker best den første, men Pets at home har butikker, som jeg har vært mye i (så hvis du lurer på noen spesifike produkter derfra kan jeg prøve å svare, men ikke spør meg om shampo :P ).

Hunter er jo jevnt over bra.

Og JA, det er billigere. Kjøpte med en svær kasse med hundeutstyr til ridgebacken (vi enda ikke hadde fått...) da vi flyttet hjem derfra. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebay er billig, det! Og da kommer det rett hjem i postkassa. :D

Sånn bortsett fra at du ofte ikke vet helt hva du får, fraktprisene tar igjen for den billige vareprisen, og man skal betale moms på alt over 200 kr? Men ellers er det fint. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i England og bortsett fra forbruksting som diverse leker, prize choice/natures menu, tørrfor, godis osv kjøper jeg alt av hundeutstyr i engelske nettbutikker. Syns de fysiske dyrebutikkene har mye jalla og dårlig kvalitet på utstyr. Og er det ikke en liten dyrebutikk med blingbling kun for chihuahuaer så er det buler som lukter ammoniakk og selger kattunger, så jeg vil ikke støtte de. Eneste stedet det er moro å stikke nesa innom er Pets at Home, som er den store kjæledyrkjeden med godt utvalg av diverse og omplasseringsgnagere ( :heart: ), men bruker som sagt pengene mine på nett. Pets at home har hjemmeside du kan sjekke ut - evt om du finner noe der kan hun jo kjøpe noe derfra, evt få det levert hjem til seg :)

Ellers kan du ofte få Ruffwear, Hurtta, andre merkeprodukter osv billigere i engelske nettbutikker, men usikker på om de sender til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers kan du ofte få Ruffwear, Hurtta, andre merkeprodukter osv billigere i engelske nettbutikker, men usikker på om de sender til Norge.

Godt poeng. Ruffwear får man også bra der borte. Poenget var vel at TS skulle ha ting sendt til en venninne som bor der borte. :)

Selv drar jeg over med tom koffert i juli. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Personlig er jeg veldig glad i bichon-rasene, selv om de krever litt klipping og børsting. Med riktig sosialisering og trening så er de fine familiehunder som kan være med på det meste. Om dere lener mot spaniel så synes jeg personlig at springeren er et bedre valg. Cockeren og de mindre (king charles og cavalier) har mye helseproblemer. De er fine familiehunder, men krever også litt pelsstell. Shetland sheepdog kan være et alternativ. Hvis dere ikke vil ha pelsstell i det hele tatt så ta en titt på dansk/svensk gårdshund. De kan bjeffe når det kommer besøk, går folk på veien, osv. men ikke noe mer enn de fleste andre små raser. De er glatthåret, men røyter da korte hår minst et par ganger i året, som er normalt for alle røytende raser. De er aktive og trenger både fysisk og mental aktivisering, og kan kanskje minne litt om beagle hvis det er utseende som trekker der. Mellompuddel eller dvergpuddel er morsomme og allsidige hunder, de må klippes/børstes.
    • Takk for utfyllende svar og gode råd!  Hvis vi skulle se på en mindre hund, er det noen raser du vil anbefale da?   Hvis vi lener mot spaniel: vil en cocker spaniel eller springer spaniel være et bedre valg? 
    • Har jobbet i kafé tidligere, og etter det jeg kan huske så benyttet vi oss av et spesifikt middel for å bløtlegge bestikk i noen minutter før steamer. Het vel «Dip-It» eller noe sånt.
    • Det ser jo ut som at det virker å bruke strup, men jeg ønsker ikke å bruke det på hundene mine uansett. Mykere metoder tar nok lengre tid, og krever sikkert mer av meg som hundefører, men jeg ønsker heller å legge inn den innsatsen enn å påføre smerte på hundene mine. Hva forskning sier er ikke så relevant for meg, når jeg ser at jeg klarer å oppnå det jeg ønsker uten å bruke brutale metoder så gjør jeg selvsagt det.  Ingen av mine hunder er enkle typer, så når det går an å få de til å fungere godt uten bruk av vold så tenker jeg det skal være mulig for de fleste. 
    • Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...