Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger _god_ treningsbh, men hva slags?


Lemen
 Share

Recommended Posts

Jeg trenger en støttende, god og ikke så altfor dyr treningbh!

Jeg har klart meg helt fint med champion sine før, men de er endel år (jadda!) gamle og gjør ikke jobben sin mer.

Jeg synes alt over 400 er for dyrt for min lommebok akkurat nå..

Jeg liker ikke treningsbh som man skal trekke over hodet, den må helst kunne tas på som en vanlig bh i ryggen. Også må den gi god støtte - viktig. Jeg har ikke handlet treningsbh på mange år og har ikke snøring på hvilke merker som er bra nå for tiden (når høres jeg gammel ut gitt..) Og er det fremdeles sånn at du skal kjøpe treningsbh i en str mindre enn det du bruker i vanlig bh?

Noen som kan hjelpe en sonis? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror aldri jeg har vært borti en ordentlig god sportsbh til under 400 kroner. Da må det isåfall være nedsatt pris, tenker jeg. Kan naturligvis være jeg tar feil, men, ja.

Og ja, du skal kjøpe sportsbh i en mindre størrelse enn hva du "tror" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke har den lukking i ryggen som du etterspør, men av de billigere typene liker jeg Pierre Robert sine (Ica Maxi har de jo med jevne mellomrom til -40%, så når den koster 249 i utgangspunktet sååå). Investerte i et par slike når jeg måtte ha mer enn 5stk pga treningsmengden.

Nå bruker ikke jeg F-cup da, men syntes den gir grei støtte, også liker jeg at den er litt lenger i stoffet under brystet, slik at den ikke ligger under puppene. Æsj, hvordan forklarer man det på en forståelig måte da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspill! Både Panache og Change så veldig fine ut, men jeg skulle bare ønske at de brukte samme str system som på vanlig bh.. Jeg vet ikke helt hva jeg er liksom? Det er ikke det at jeg har så stor (75D) byste, men jeg vil ikke ha lang byste :P Og siden jeg trener en del step og kondisjon er det viktig med god støtte. Så kom igjen med forslag, jeg tar de så gjerne i mot!

EDIT: Jeg har kjøpt den fra Pierre Robert og den bruker jeg til yoga og kun det. Den ga ikke nok støtte dessverre og så liker jeg ikke å ta den over hodet heller. Vanskelig altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en 60/65 h og den fra change har jeg i str XS.

De har en annen også, den koster 499,- den er enda bedre for meg (har begge) men jeg har da stor byste og krever god støtte, den mener jeg at jeg har i XS3, begge er supre, men for meg er den dyreste aller best ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en 60/65 h og den fra change har jeg i str XS.

De har en annen også, den koster 499,- den er enda bedre for meg (har begge) men jeg har da stor byste og krever god støtte, den mener jeg at jeg har i XS3, begge er supre, men for meg er den dyreste aller best ;)

Takk for innspill! :)

Jeg tror jammen jeg skal ta meg en tur til Change, jeg tar ikke sjangsen på å kjøpe treningsbh over nett altså, og siden den/de fra Change får gode skussmål blir det nok den.

Kjekt med hjelpsomme soniser altså :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspill! Både Panache og Change så veldig fine ut, men jeg skulle bare ønske at de brukte samme str system som på vanlig bh.. Jeg vet ikke helt hva jeg er liksom? Det er ikke det at jeg har så stor (75D) byste, men jeg vil ikke ha lang byste :P Og siden jeg trener en del step og kondisjon er det viktig med god støtte. Så kom igjen med forslag, jeg tar de så gjerne i mot!

EDIT: Jeg har kjøpt den fra Pierre Robert og den bruker jeg til yoga og kun det. Den ga ikke nok støtte dessverre og så liker jeg ikke å ta den over hodet heller. Vanskelig altså!

32=70, 34=75, 36=80 - ikke så vanskelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...