Gå til innhold
Hundesonen.no

Har noen opplevd dette før?

Turbo
 Share

Recommended Posts

Guest Belgerpia

Hmm? Aldri jeg hørt.. De jeg kjenner med miniatyrhunder (også opdrettere) forer bikkjene på samme måte som med de store, null problem. 3 ganger mat om dagen har jeg hørt er "normen" for valp, uansett stor eller liten.

Vel, jeg har hørt om flere som har hunder som nesten "svimer av" eller svimer av og som er utredet for epilepsi med en masse blodprøver og resultatet for flere av dem har vært at blodsukkeret har vært altfor lavt. Ved hyppigere foring har problemet forsvunnet.

Trådstarter - finn mat som smaker godt - gi mat fem til seks ganger om dagen og fjern matskålen mellom måltidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har hørt om flere som har hunder som nesten "svimer av" eller svimer av og som er utredet for epilepsi med en masse blodprøver og resultatet for flere av dem har vært at blodsukkeret har vært altfor lavt. Ved hyppigere foring har problemet forsvunnet.

Trådstarter - finn mat som smaker godt - gi mat fem til seks ganger om dagen og fjern matskålen mellom måltidene.

Aldri jeg hørt om på papillon/phalene værtfal, kanskje det er forskjell på rasene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider