Sissi Skrevet 6. April 2012 Rapporter Share Skrevet 6. April 2012 Vi driver og planlegger sommerferien vår, og etter litt om og men kommet frem til vi at det beste er om vi finner en hundepasser til Doffen.Noen som har lyst og ha en Whippet gutt på besøk 1-2 uker i sommer? Vi reiser siste uka i juni, hvor lenge vi blir borte er det ikke helt enighet om enda. Kommer helt ann på feriepass av dyrene osv. Da vi skal til Hamar først, så kan vi evt. levere han fra oss på veien Arendal-Hamar. Han godtar stort sett hunder av begge kjønn, men gutten er blitt 9 år, så har sine meninger. Vi har katt og høner og han er flink og rolig rundt dem, men fremmede vekker jakt ute,men han er flink og godta nye dyr bare dem blir introdusert inne først.. Noen som har tid/mulighet i sommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 6. April 2012 Rapporter Share Skrevet 6. April 2012 Doffen! Skulle veldig gjerne hatt han her, men jeg har i grunnen nok med de som er her og vet ikke hvor mye jeg er hjemme rundt da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 6. April 2012 Rapporter Share Skrevet 6. April 2012 Jeg begynner i jobb nå, men om han kan være hjemme med mine, så kan jeg passe han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 6. April 2012 Rapporter Share Skrevet 6. April 2012 Jeg kan gjerne ha han Bor i Mandal, og har to basenjier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 6. April 2012 Rapporter Share Skrevet 6. April 2012 Masse plass her om det er av interesse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts