Gå til innhold
Hundesonen.no

Faste turkamerater


Nokia

Recommended Posts

Nei vi har ikke det. dessverre :D

Når vi er til bestemor og bestefar bruker han å leke med golden retrieveren der, men han blir fortt lei, er 10 år nå. så klarer ikke å leke så lenge. vi er ikke der så ofte heller så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, en gang i uka er vi på hundetreff, og der er det stort sett de samme hundene. Ask, som Tinka har kjent i godt over et år nå, og som hun virkelig finner tonen med, selv om Ask den siste tiden har hatt riktig så mye nærkontakt med henne. :D

Og border colliene Texas og Trivette, samt dachsen Lotta, som alle tre har en og samme eier. Lotta er riktignok ikke så veldig gammel, men Texas og Trivette har Tinka gått tur med en gang i uka (bortsett fra sommerferien) i snart et år.

Også springeren Tulla, som ikke er gamle jenta hun heller. Blandingen Casper var også en fast turkamerat inntil han ble avlivet for et par uker siden.

Det er de som man kan regne med er på treff omtrent hver uke, men ellers så er det selvsagt med andre hunder som Tinka godt veit av også.

Også må vi ikke glemme borderen Ben, som er Tinkas gode kamerat. Selv om det er en god stund siden vi har gått tur sammen nå, men det blir vel retta opp i løpet av uka. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun har en annen hund. Bestevenninen min sin hund, som vi fikk med omtrent en uke mellomsrom. ¨Så de har på en måte vokst opp sammen.

Men nå for tiden, hvor det er så mye å gjøre på skolen og alt det der, ses de ikke så ofte som før.

De har jo også gått på samme hundekurs, og da var det jo en periode hun var sammen med de samme hundene, altså de andre hundene på kurset også..

Men ellers treffer hun bare forskjellige hunder nå og da. Synes det blir litt for lite, fordi hun er litt skeptisk til en del hunder, så skulle ha få sosialisert henne litt mer :D

Men, men, hun skal nok få møtt kompisen sin snart ja, nå er det jo ferie om to dager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hera.! (Djervekvinnen)

Buster & Hera er jo kjærster Love , så hver lørdag (minst) møtes vi en plass de får springe sammen å leke løse (med langlinje på så vi får tak i de hvis vi er en slik plass.)

Ellers så er det ingen, kjenner jo bare Djervekvinnen her oppe så... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har vi nettopp flyttet til tønsberg så nå kjenner vi ingen lengre...men håper å få det til snart..viktig å ha faste hunder den er sammen med og at den ikke skal hilse på alt og alle :D

Kan jo gå litt tur jeg, da ;) Er bare en busstur unna :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kali sin beste krangle venn er en mellom puddel som heter Terry. Vi går tur med de hver Onsdag. Så har vi naboen min sin hund Baltus som er En Engelsk Cocker. Vi går tur minst en gang i uken.

Ellers så har hun ikke så mange faste turvenner, men jeg har en del venninner med hund som vi går tur med en gang i blant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har vi nettopp flyttet til tønsberg så nå kjenner vi ingen lengre...men håper å få det til snart..viktig å ha faste hunder den er sammen med og at den ikke skal hilse på alt og alle :lol:

jeg er og bare en svipp unna... bare å skrike ut :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, har egentlig ikke det.

En venninne av meg har en engelsk springer, og de pleier å møtes en gang i blant. Han er litt voldsom i lek og Vesla er litt innpåsliten, så de går ikke altfor godt sammen, må alltid passe på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...