Gå til innhold
Hundesonen.no

Årets aprilspøker


Ia
 Share

Recommended Posts

Ble du lurt i år? Fortell!

Selv slapp jeg billig unna. Så vidt jeg vet har jeg ikke blitt lurt i det hele tatt.

Prøvde å lure en kompis, da. Sendte han dette bildet:

idontlikeyou.jpg

Han trodde ikke på meg.

Ellers har jeg en annen kompis som tok lappen på fredag, men ventet med å fortelle det til folk i dag, bare for å sjekke hvem som trodde han. En del morsomme reaksjoner på face for de få av oss som visste at det var sant!

Egentlig nesten litt skuffet. Hadde håpet at noen ville lure meg.

Har dere hatt det gøyere enn meg i dag, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks. Ikke ble jeg lurt og ikke har jeg lurt noen :lol: Er dog fremdeles sur på pappa for den gangen for maaange år siden (jeg var ikke gammel) da han vekte meg tidlig på morgenen og sa det stod en gris på jordet. Dyreelsker som jeg var (samma søren hva slags dyr!) så styrta jeg opp og stormet til vinduet - og ble en smule skuffa når jeg skjønte at det står jo selvsagt ikke en gris på jordet...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma vet at jeg var på hytte ved sjøen i Sverige, så jeg sendte henne en melding:

"Hei. Hundene dro meg ned en fjellskrent i sted. Jeg slo hodet mitt ganske hardt og har mest sannsynlig brekt beinet. Er på vei til legevakten nå".

Mamma prøvde å ringe meg, og første gang nådde hun ikke frem. Andre gangen tok jeg ikke telefonen. Og ja, hun gikk rett på :whistle:

Rett etterpå får jeg en klassisk aprilsprøk fra min bror om at han hadde vunnet noe-og-hundretusen i lotto. Samme broren lurte min mor i forfjor om at han skulle bli pappa :lol: Mamma gikk som vanlig rett på (I didn't)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke lurt, trodde nesten at snøen der hjemme i Trøndelag var en spøk men så husket jeg at det er jo Trondheim...

Likte forøvrig denne: Den nye "purken" på Værnes

Jeg håpet også at været bedrev aprilsnarr med alle som bor i Trondheim, men det snør fortsatt like f-ings mye :(

Nop, ble ikke lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble lurt av en jeg kjenner som sa på FB at hun hadde omplassert beardisen sin. Da måtte jeg narre noen jeg også, så jeg skrev på FB at Pippin hadde tatt bronsemerket og at jeg håpet at Symra fikk tatt det i løpet av neste måned. Mange gikk rett på, og det var litt flaut å si at det bare var tull, for det var jo gøy bare for de som kjenner meg godt og vet at jeg og lydighetstrening ikke henger helt sammen. :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...