mara Skrevet 23. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mars 2012 Ooo, ser på de nå! Ser fine ut:-D Har du handla der før? SÅNN vil jeg ha! Siter
PsychoLynx Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Jeg lager hvor lange bånd du vil, i paracord. Det veier "ingenting" og du kan velge farge osv selv http://www.facebook.com/LinnaZooHundeutstyr Siter
Lola Pagola Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Ooo, ser på de nå! Ser fine ut:-D Har du handla der før? SÅNN vil jeg ha! Ikke handlet der nei, men kommer nok til å gjøre det :-D de lager fine halsbånd og. Siter
Telatusso Skrevet 11. April 2012 Rapporter Skrevet 11. April 2012 Det er mange ulike typer bånd å velge mellom på nett sider spesielt, og jeg er enig i at de i butikkene som er standard lengde er for korte. De er grei vis en har en hund som ikke vil langt ut i grøften for og gå på do Blir nok bestilt bånd her også i minst tre meter Siter
Recommended Posts