mara Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Jeg trenger nye bånd, men finner ingen som er over 2 meter her i nærheten. Kunne tenkt meg kobbel på minimum 220 cm, gjerne 240. Liker lange bånd, men ikke no flexi-lengder.. Ikke skinn. Tips til nettbutikker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Jeg har to i mykt skinn på 2.30 - elsker dem. Kjøpt på Hund som hobby. Om de ikke ligger i nettbutikken deres kan man sende dem en mail Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 (endret) Kenjan - god kvalitet fra helt kort-kort til 5 meter bånd Edit: trykkleif Endret 22. Mars 2012 av Pim 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 22. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Hjertelig takk for gode tips, men skinn er ikke aktuelt.. Tekstil, noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Jeg greier ikke gå med sånn korte 1.80 standard bånd er jo så korte!Så har et skinnbånd fra alac på 2.80!Har også fra kenjan;) siden stoff var mere aktuelt så har jo canis sånne kannal sydde bånd fra baggen på 2.50 og 3 meter tror jeg det er med strikk i.Gode har selv også.Ellers er det ikke så lett finne så lange synes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 æsj da nå ser jeg at de har fått en annen type av det båndet å kommer i 2,3 meter osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Jeg greier ikke gå med sånn korte 1.80 standard bånd er jo så korte!Så har et skinnbånd fra alac på 2.80!Har også fra kenjan;) siden stoff var mere aktuelt så har jo canis sånne kannal sydde bånd fra baggen på 2.50 og 3 meter tror jeg det er med strikk i.Gode har selv også.Ellers er det ikke så lett finne så lange synes jeg. Reflekskoblene til Baggen er vel uten strikk, eller? Og de finnes i både 2,5 og 3 meter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 22. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Skal sjekke hos Canis. Liker kanalbånda, hvis de er litt smale:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Takk Pim! Satt akkorat så på de der ikke sett de før jeg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Beklager som sagt finnes de jeg tenkte på ikke lengere.Var uansett ikke nå særlig smale da.Vet det finnes noen typer flettet bånd som kan finnes i 2.40 (har selv) så satser på du finner noe også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 22. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Finner ikke på Canis jeg..men det båndet jeg liker best er litt smalt, rundsydd i sort nylon, og langt. Men det er ødelagt! Si fra om noen har sett noe sånt noe sted! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Norsk hundeutstyr lager kobbel på bestilling, men jeg ser de har ferdige bånd som er 250 cm lange. Reflekskoblene deres er kjempebra forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Mange poster fra meg nå men,er de fra LivB jeg mente når jeg tenkte på lange nylon bånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 22. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Takk, takk! Tror det blir de jeg..hvis ikke jeg finner noe bedre:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LittleLight Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Hva med 3 meter, er det for langt? http://www.hundeutstyr.no/nyhet-nonstop-kraftig-band-med-refleks-p-502.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LittleLight Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 For øvrig kjøpte jeg mitt 2 meter lange kobbel på biltema for 20 kroner. ... Og irriterer meg over at det er for langt, vil ha et kortere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 22. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Ikke for langt, men så litt kraftig ut..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LittleLight Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Ikke for langt, men så litt kraftig ut..? Tja, det er jo sikkert en tomme bredt, vil jeg tro. Og sydd dobbelt, så det er jo ikke pinglete! Men, om du vil ha et lettere kobbel så kan du jo bare ta en sporline og lage kobbel selv? Endene , klippes, surres til løkke og smeltes med lighter, krute godt, laget eget bånd til min første hund fordi jeg aldri fant noe langt og kort nok! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pan Skrevet 23. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2012 Jeg liker MR-kobbelet gankse godt, det er langt, lengden kan justeres. Kan også brukes rundt livet. Men det er ikke rundsydd. Det har også strikk slik at man slipper de kraftigste rykkene. Svært anvendelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IdaC Skrevet 23. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2012 Lager i Nylon både tykke og smalhttps://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/428638_3195324154317_1002335522_3063251_623030708_n.jpg e kjempe herlig å holde i edit: bildet :-) lager med krok og. 1 meter holder 260 kilo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 23. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2012 ellas lead! Der kan du få 15 meter om du vil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 23. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2012 http://www.trinehundeartikler.no/produkter_2011/Kobbelstoff_Egenproduserte_33-36.pdf de der er ikke så værst og ikke så dyre heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 23. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2012 Ja, de er OK - men jeg vet ingen butikker som selger den tynne, og lange nok. Bare standardstr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 23. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2012 Norsk hundeutstyr lager kobbel på bestilling, men jeg ser de har ferdige bånd som er 250 cm lange. Reflekskoblene deres er kjempebra forresten Jeg har et sort flettet kobbel på 3,5meter fra Norsk hundeutstyr og er kjempe fornøyd med det, ikke for tykt og tungt Anbefales Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 23. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2012 Ja, de er OK - men jeg vet ingen butikker som selger den tynne, og lange nok. Bare standardstr.. Har du kikket på ella's lead (.com)? De har tynne der. edit: her http://www.ellaslead.com/inc/sdetail/34/1249 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts