Siri Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Skrevet 15. Mars 2012 Hun har ikke fått noe antibiotika i dag, ettersom det skulle startes med i morgen! Hvorfor i all verden har ikke den hunden fått en real dose antibiotika ennå? Du er sikker på at hun ikke fikk det hos veterinæren (de bruker å sette sprøyte med antibiotika som varer et døgn og så begynner man som hundeeier å gi tablettkur døgnet etter det - det er iallefall det jeg har opplevd når jeg har vært nødt til å sette mine hunder på kur). 1 Siter
Rødhette&Ulven Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Skrevet 15. Mars 2012 Uffa, stakkar lita. God bedring til bofsen, og spør vet om valpen bør settes på smertestillende et par dager, til antibiotikaen har fått tak. Siter
elinebj93 Skrevet 15. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mars 2012 Jeg har fått både smertestillende og antibiotika, så nå får jeg håpe det går fremover! 1 Siter
bea Skrevet 18. Mars 2012 Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Har de sjekket for krystaller i urinen? Krystaller i urin og urinveis infeksjon er ofte sammenfallende..og med blod i urin er jo ikke det usansynlig.. Jeg ville levert inn en urinprøve..uten å spørre veterinær om de synes du bør..og be dem sjekke for bakterie blod og krystaller. Siter
Recommended Posts