Marianne&Java Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Never mind, P&S var først ute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Tore? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Per Olav? (Hvis jeg husker riktig navn... ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Hva var nicket til det mannlige medlemmet som ble moderator nesten med det samme han ble medlem, men som ikke hadde hund? Pip? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 15. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Alle de tre hadde/har vel hund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Alle de tre hadde/har vel hund? Kan ikke huske at PIP hadde hund nei, han var vel bare en IT- nerd så vidt jeg kan huske. Edit: eller hadde han? *teeeenke* Plutselig usikker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Roger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Olavxxx? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 15. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Kan ikke huske at PIP hadde hund nei, han var vel bare en IT- nerd så vidt jeg kan huske. Da tror jeg vi tenker på samme person, men jeg husker at han hadde et annet nick. Jeg satt egentlig og kaldsvettet litt her nå, jeg husker nemlig bare en del av dette nicket, trodde dere visste det, og så skulle jeg kjenne det igjen og si JA! Han het noe med XXX. AlexXX? Edit: OlavXXX var det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Nei, jeg er helt blank her, kaster ballen videre til noen med et godt spørsmål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Ok, jeg prøver...denne er enkel.. Hvilken sonis hadde 3 spisshunder av 2 forskjellige raser og har nå 2 spisshunder av 2 raser + en gjeterhund. 2 av spisshundene var søsken, den ene er avdød. Sonisen er ikke den mest aktive, men stikker stadig innom.,.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Oooh, Hilde! Hilde med kortis og husky! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Eh ...herremin ... kortis, husky og lapsk vallhund? nå roter jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Eh ...herremin ... kortis, husky og lapsk vallhund? nå roter jeg! Bingo! Visste den var enkel Men nicket er LBL altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 (endret) Jaja, jeg hadde iallefall rett . Hvilken bruker, som ikke er veldig aktiv men som fremdeles stikker innom, har hatt hunder fra både gruppe 2 og gruppe 10? H*n har ikke hatt hund fra gruppe 2 mens h*n har vært medlem på sonen, men har nevnt det opp til flere ganger. Endret 15. Mars 2012 av Aya Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Jaja, jeg hadde iallefall rett . Hvilken bruker, som ikke er veldig aktiv men som fremdeles stikker innom, har hatt hunder fra både gruppe 2 og gruppe 10? H*n har ikke hatt hund fra gruppe 2 mens h*n har vært medlem på sonen, men har nevnt det opp til flere ganger. Lotta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Jupp. For lett den også altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Yey! Hvilken sonis (som ikke er aktiv lengre) hadde schæfer og heeler, og fikk seg ACD når schæferen falt fra? (føle seg litt slem) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Yey! Hvilken sonis (som ikke er aktiv lengre) hadde schæfer og heeler, og fikk seg ACD når schæferen falt fra? (føle seg litt slem) Akela 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Akela Jepp, litt outing, men siden h*n ikke er aktiv lengre er det sikkert halvgreit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
breton Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Jepp, litt outing, men siden h*n ikke er aktiv lengre er det sikkert halvgreit Oooooh, der kom bekreftelsen på det jeg trodde, jeg HAR møtt akela. Jiiiipppiiii. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Jeg har aldri visst hvilken hunder hun har hatt jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Jepp, litt outing, men siden h*n ikke er aktiv lengre er det sikkert halvgreit Helgreit, for da kunne endelig jeg svare på noe også. Nr to i tråden faktisk Hvilken soniser blir "gale med pels" når de får en saks i hånden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Vet ikke om jeg synes at det er så greit? Var vel en grunn til at brukeren aldri nevnte hvem vedkommende var eller hvilke raser brukeren hadde her inne? Vedkommende ville være anonym, også med hensyn til hvilke raser vedkommende hadde, og da synes jeg at vi skal respektere det, selv om medlemmet ikke er aktivt her inne lenger. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 15. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Helgreit, for da kunne endelig jeg svare på noe også. Nr to i tråden faktisk Hvilken soniser blir "gale med pels" når de får en saks i hånden? Siri og Line? Edit: Nei Line napper da forresten bare pent og forsiktig. Siri derimot! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts