Castella Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Hei Jeg har to hunder, en dachs/terrier blanding og en shetland sheepdog. Dachs blandingen som forøvrig er verdens herligste hund lider desverre av genetisk seperasjonsangst som takler ikke å være alene hjemme i lange perioder. Derfor lurte jeg på om noen vet om en hjemmeværende eller eldre person i Asker, drammen, Lier, sandvika området som har lyst på selskap av en eller to søte små hunder. De trenger ikke få lange turer, det er bare snakk om selskap og kos. Kan evt betale noe for tjenesten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Om du kjører dem til Nord Odal, så skal de få pass og kjærlighet her! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 7. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Om du kjører dem til Nord Odal, så skal de få pass og kjærlighet her! hehe tusen takk! Det blir litt av en tur hver morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Stella (?) har jeg vel så vidt truffet i drivhuset en gang hvis ikke jeg tar heeelt feil nå? Er den andre tispe/hann? Hvilke dager/tidspunkt er det snakk om? Daglig? Må begge være samme plass? Jeg har jo en del fri på dagtid, så kunne hjulpet deg innimellom, hvertfall med en, hvis det går greit for Aïda hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 7. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Stella (?) har jeg vel så vidt truffet i drivhuset en gang hvis ikke jeg tar heeelt feil nå? Er den andre tispe/hann? Hvilke dager/tidspunkt er det snakk om? Daglig? Må begge være samme plass? Jeg har jo en del fri på dagtid, så kunne hjulpet deg innimellom, hvertfall med en, hvis det går greit for Aïda hehe. Stella ja Den andre Casper er en gutt... de trenger ikke være på samme sted nei, jeg tenkte å sette annonse i avisen så kanskje jeg finner en annen person som kan ta den andre Det er Stella som er hovedproblemet, hun takler som sagt svært dårlig å være alene, og nå som samboer går ut i full jobb så klarer vi ikke lenger å organisere det slik at noen er hjemme hos henne. Hun er veldig grei inne, man merker ikke at hun er der Vi kan jo la Aida og Stella hilse en gang og se hvordan det går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Therese er en veldig flink hundepasser! Bare litt treig med bilder. *hint* (beklager OT, jeg skulle gjerne passet, men tre i hus holder tror jeg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 7. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Therese er en veldig flink hundepasser! Bare litt treig med bilder. *hint* (beklager OT, jeg skulle gjerne passet, men tre i hus holder tror jeg) hehe ser den! Særlig når den ene er stor som en ponny 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 hehe ser den! Særlig når den ene er stor som en ponny Tro det eller ei, men det er ikke hun som er problemet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 7. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Tro det eller ei, men det er ikke hun som er problemet Har du forresten fått den nye??? hvordan går ting? er du fornøyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts