Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Anastasia fikk sin første løpetid for ca 2 uker siden. Ho kasta da opp maten sin den dagen, men trodde det egentlig bare var i sammenheng med at ho hadde stjålet bacon. Og etterpå har ho kasta opp 2 ganger, har aldri ferska ho i det, kommer bare til en bløt flekk og har vært litt vanskelig å si nøyaktig om det er henne, Taz eller den hunden som har vært på besøk her. Innimellom har det også være noen småbrekninger, men ikke kommet no opp.

Ho er ellers i toppform og spiser bra :) Derfor har jeg ikke ringt dyrlegen ennå, også fordi jeg fikk beskjed av en vennine at det ikke var noe å bekymre seg for overhodet. Men jeg må jo bekymre meg litt da, så da spør jeg her, for å høre om noen andre har hørt om lignende, og kanskje vet om noe man kan gjøre? :)

• 3 months later...
Skrevet

Jeg lette akkurat rundt på forumet etter denne problematikken og andres erfaring på dette.

Min papillontispe på 1 år har løpetid nå (hennes andre). Hun ar kastet opp og brekt seg nå i ettermiddag.

Alt har kommet opp.. Hun var nettopp ute..og da spiste hun noe gress..for så å spy opp det siste hun hadde (alle mine hunde spiser gress sånn "dan og van" uten å kaste opp.. Så dette er noe annet.

Hvor langt hun er i løpetiden vet jeg ikke. Men hun blør iallefall i dag også.

Hun sutrer litt.. men er ikke værre enn at hun flørter godt med "lillegutt" (Danny samojed 30 kg..Triana 4,1 kg) :)

Etter som jeg ikke har registrert at hun har fått i seg noe spesielt (selv om man aldri vet) så tenkte jeg at dette kanskje var noe med løpetiden. Noen som har erfaring og tanker?

post-4775-0-32167400-1339174827_thumb.jp