Gå til innhold
Hundesonen.no

Løpetid og brekninger/oppkast


Recommended Posts

Anastasia fikk sin første løpetid for ca 2 uker siden. Ho kasta da opp maten sin den dagen, men trodde det egentlig bare var i sammenheng med at ho hadde stjålet bacon. Og etterpå har ho kasta opp 2 ganger, har aldri ferska ho i det, kommer bare til en bløt flekk og har vært litt vanskelig å si nøyaktig om det er henne, Taz eller den hunden som har vært på besøk her. Innimellom har det også være noen småbrekninger, men ikke kommet no opp.

Ho er ellers i toppform og spiser bra :) Derfor har jeg ikke ringt dyrlegen ennå, også fordi jeg fikk beskjed av en vennine at det ikke var noe å bekymre seg for overhodet. Men jeg må jo bekymre meg litt da, så da spør jeg her, for å høre om noen andre har hørt om lignende, og kanskje vet om noe man kan gjøre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Jeg lette akkurat rundt på forumet etter denne problematikken og andres erfaring på dette.

Min papillontispe på 1 år har løpetid nå (hennes andre). Hun ar kastet opp og brekt seg nå i ettermiddag.

Alt har kommet opp.. Hun var nettopp ute..og da spiste hun noe gress..for så å spy opp det siste hun hadde (alle mine hunde spiser gress sånn "dan og van" uten å kaste opp.. Så dette er noe annet.

Hvor langt hun er i løpetiden vet jeg ikke. Men hun blør iallefall i dag også.

Hun sutrer litt.. men er ikke værre enn at hun flørter godt med "lillegutt" (Danny samojed 30 kg..Triana 4,1 kg) :)

Etter som jeg ikke har registrert at hun har fått i seg noe spesielt (selv om man aldri vet) så tenkte jeg at dette kanskje var noe med løpetiden. Noen som har erfaring og tanker?

post-4775-0-32167400-1339174827_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...