Renate A Skrevet 17. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2005 Hvordan lager dere sort strek rundt skriften som feks er hvit i psp?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 17. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2005 Når du redigerer teksten kan du sette stroke fargen til en ting og fyll fargen til en annen; da setter du stroke til sort Synes personlig at adobe er bedre til tekstbehandling enn psp, men har jo begge deler da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 17. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2005 Når du redigerer teksten kan du sette stroke fargen til en ting og fyll fargen til en annen; da setter du stroke til sort Synes personlig at adobe er bedre til tekstbehandling enn psp' date=' men har jo begge deler da [/quote'] ...ok, får prøve meg frem litt og se om jeg klarer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 17. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2005 Hm...jeg skjønner nada...for når jeg har skrevet teksten så får jeg liksom ikke redigert noe mer, den boksen kommer ikke opp...lurer på om jeg har satt instillingene feil eller noe sånnt??? -Litt oppgitt nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 17. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2005 Du må gjøre det når du skriver teksten, Renate Gjør deg selv en tjeneste og last ned adobe så slipper du det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 17. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2005 Du må gjøre det når du skriver teksten' date=' Renate Gjør deg selv en tjeneste og last ned adobe så slipper du det der [/quote'] Hva er adobe?? Hvor laster jeg det ned fra?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 17. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2005 Adobe photoshop kan du laste ned en prøveversjon av på gjerrigknark.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar