Apex Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 Hei. jeg har et lite spørsmål.. har sett på Staffordshire bull terrier valper i går. Selges med Reg i NKK m/stamtavle - chip - markkur - vaksine - helseattest .. er det noe annet jeg bør være ops på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 er foreldrene røntget for HD/AD? Er dem øyelyst? Er dem testet for HC og L2HGA? Hvem oppdretter er det? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apex Skrevet 20. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=33174054 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 http://www.finn.no/f...nnkode=33174054 Er Stian oppdretteren her, eller hva? Høres litt rart ut å dra på ferie i Filipinene når man har så små valper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 (endret) Red: Not my cup of tea. Endret 20. Februar 2012 av Trym&Tuva Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 Mulig jeg tar feil, men fargene vs bildene stemmer ikke helt overrens. Er det ikke noen brindle valper på bildene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apex Skrevet 20. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 Det er foreldrene til hundeieren som passer på dem, fordi han gifter seg nede i Filipinene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 Gifter og skiller seg.... Nei fyda, det her minner jo om Se og hør Jeg personlig hadde ikke kjøpt fra han, selv om jeg er veldig glad i faren til det kullet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apex Skrevet 20. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 På grunnlag av at eieren er på ferie? eller av andre grunner? og hvis du kjenner til gode oppdrettere med kull i vår så hadde jeg satt pris på å få vite det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 Andre grunner. Canestella venter kull nå, de var på ultralyd istad. Ca 4 uker til Valpene blir født, Jahvestaff planlegger et fint kull til våren (Bob X Figa) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apex Skrevet 20. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 kan du utdybe de grunnene? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 (endret) Nei, ikke på et åpent forum. Red: Jeg personlig hadde ikke kjøpt valp av han, men det er flere jeg ikke hadde gjort det av. Hva andre vil og gjør skal ikke jeg legge meg borti. Endret 20. Februar 2012 av Trym&Tuva Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apex Skrevet 20. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 pm sendt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pan Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 Å ikke legge ut et eneste bilde av foreldrene er spesielt. I tillegg står det ikke en dritt om helseresultatene til foreldrene.. Å stikke på utenlandsferie mens man har små valper synes jeg er enda merkeligere. Annonsen er svært uryddig å lese også. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 Syntes det var litt spesielt å skrive "med forbeholdt om feil i annonsen" på en valpe-annonse. Greit nok at det er vanlig på biler, men hund liksom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UpToNoGood Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 Å ikke legge ut et eneste bilde av foreldrene er spesielt. Det er jo bilder av foreldrene der? Ellers er jeg enig i at det ser litt rart og uryddig ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pan Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 Det er jo bilder av foreldrene der? Ellers er jeg enig i at det ser litt rart og uryddig ut. Sist endret: 20. februar 2012 19:49 For å si det sånn.. Hele annonsen fremstår som vesentlig bedre nå enn tidligere i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts