MegaMarie Skrevet 28. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2012 Er det greit at vi tar det litt etter 10? Takket ja til en ekstra vakt i morgen som slutter klokken 10. Jeg kan ta med hunden i bilen å kjøre rett til der vi møtes. Kan være der ti på halv 11. Siter
OlavEmil Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Skrevet 4. Mars 2012 Når blir det tur denne veka? Var vel tysdag, torsdag eller fredag som passa for Hapzen? Siter
Hermes Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Skrevet 4. Mars 2012 Ny tur? Bli med meg på Løvstakken i morgen! Tenkte meg opp på formiddagen, skal jobbe kveld. Siter
MegaMarie Skrevet 4. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mars 2012 Jeg er i spania, dere får komme ned hit! Jeg skal låne meg en hund på et omplasseringssenter for å gå tur med en dag Siter
OlavEmil Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Skrevet 4. Mars 2012 Ja, det var vel Tinkie og Hapzen som ikkje kunne sist . I morgon passar dårleg for meg, men eg kunne kanskje avspasert på torsdag og vore med på ein skikkeleg tur, om det passar for fleire? Då kunne Lina Kristine (kona mi) sikkert vore med òg, ho ville iallefall at vi skulle ta ein fjelltur med Laffen for å feire A-ane hans når ho kjem heim frå jobb uti veka . 1 Siter
Tinkie Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Torsdag er det forelesning og valpekurs. Jeg stemmer på fredag! Siter
OlavEmil Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Eg stemmer òg på fredag . Det viser seg at sjefen frå Haugesund skal til Bergen på torsdag, så då passar det ikkje så bra å ta avspaseringa då. Når på fredagen passar for folk? Siter
MegaMarie Skrevet 5. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Liker A'er på Laffen! 1 Siter
Hermes Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Har seminarer både torsdag og fredag, så står over denne uken, dessverre. Tar gjerne en tur igjen senere en gang. Siter
HeleneFS Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Men daaaaaa kan vi si neste uke da siden det passet så dårlig for mange? Jeg vet ikke om jeg jobber torsdag eller fredag enda, for det er noe vaktbytte greier på gang. og i morgen skal jeg en tur i kanadaskogen med en veninne, så jeg er allerede booket MEN neste uke da? Da kan jeg Mandag formiddag, tirsdag, onsdag etter kl 13, torsdag etter kl 13 og fredag. Hva med dere? Siter
Tinkie Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Skrevet 6. Mars 2012 Hele dagen. (..håper ikke det er noen ekstreme morgenfugler her) Siter
Tinkie Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Jeeeg har fri på onsdag? Og på mandag etter 12. Og fredag, og helgen der. Siter
OlavEmil Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Måndag er eg i Haugesund. Kan godt ta onsdag. Neste veke kunne jo alle, så kven er med? Siter
HeleneFS Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Hva syns folk om neste fredag? tenker formiddag 13 ish? Siter
Synnikken Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Hvor tenker dere gå? lurer på å henge meg på. Siter
Tinkie Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Fredag er finfint! Da har vi fått tid til å komme oss litt etter sporkurs i dag og første shibatrening på tirsdag. Siter
OlavEmil Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Kan godt seie fredag klokka 13, om det passar for folk, så har vi satt eit tidspunkt. Synnøve: Vi går der den som ropar først og høgast vil at vi skal gå . Siter
HeleneFS Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Fredag er finfint! Da har vi fått tid til å komme oss litt etter sporkurs i dag og første shibatrening på tirsdag. OT: Hvor trener dere og hva? Siden jeg tilfeldigvis trener med noen shibafolk hver tirsdag Siter
Recommended Posts