Gå til innhold
Hundesonen.no

Julius K9 sele til pelshund?


Bellare
 Share

Recommended Posts

Nå har rasen min ganske stri pels, men er jo allikevel GODT bepelset, og k9-selen vår er kjempesnill mot pelsen hans! Har brukt den omtrent daglig siden.. november, ellernoe, husker ikke når vi kjøpte den :P Den klemmer pelsen litt flat, men det er det eneste. Har ikke fått en eneste floke av den, men det lagde forsåvidt ikke de andre selene heller, iogmed at pelsen er såpass stri. Vet av andre med lapphund som også er fornøyd med denne selen, men usikker på hvordan den er på annen pels enn lapphundpels, da. Veldig lett å få til å sitte bra er den også (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har rasen min ganske stri pels, men er jo allikevel GODT bepelset, og k9-selen vår er kjempesnill mot pelsen hans! Har brukt den omtrent daglig siden.. november, ellernoe, husker ikke når vi kjøpte den :P Den klemmer pelsen litt flat, men det er det eneste. Har ikke fått en eneste floke av den, men det lagde forsåvidt ikke de andre selene heller, iogmed at pelsen er såpass stri. Vet av andre med lapphund som også er fornøyd med denne selen, men usikker på hvordan den er på annen pels enn lapphundpels, da. Veldig lett å få til å sitte bra er den også (:

Har fått høyre av ei i bolcot klubben at selen flokar akkurat slik som andre selar. Om det stemmer vil den floke minimalt på Pia's pels. Men er litt usikker på størrelse. Så nokon som veit korleis eg måler brystmål korrekt?

Kvar du kjøpte selen din forresten? (om du kjøpte den på nett)

Edit: hjernecellene slo inn og målte til størrelse MM x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min i en TAM-butikk, dessverre, men veit av ei som bestilte på www.k9-usa.com, og virka som det gikk problemfritt (:

Ang størrelse så har jeg i alle fall str 0 på min slamp, men tror han er endel større enn Pia (nesten 19 kg, omtrent halvmeteren høy), så du må nok ned på sånne ministørrelser? Baby, eller hva de heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min i en TAM-butikk, dessverre, men veit av ei som bestilte på www.k9-usa.com, og virka som det gikk problemfritt (:

Ang størrelse så har jeg i alle fall str 0 på min slamp, men tror han er endel større enn Pia (nesten 19 kg, omtrent halvmeteren høy), så du må nok ned på sånne ministørrelser? Baby, eller hva de heter?

Går for Mini Mini. Kanskje eg burde vere litt tålmodig og vente til NKK hordaland og satse på at det er nokon som selger selane der... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde ingen av størrelsene på lager..?

Men ja Bellare, ser de ofte på utstillinger, så sjansen er stor for at du finner der (:

Sant det... hmm

Jeg bestilte halsbånd fra dem engang, da hadde de heller ikke riktig størrelse inne (synes de har lite inne av de de hevder å føre egentlig), men da bestilte de bare til meg og sendte så fort det kom. Tok ikke så lang tid, så det går jo an å høre med dem :-)

Ellers har de masse på ebay: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=k9+julius&_sacat=See-All-Categories

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass bare på at det er orginalen du kjøper,om du kjøper via ebay/nettet, er mange kopier ute å går som ikke er like solide men ser helt lik ut :)

Jeg kjøpte via den siden aslan linket til, gikk kjempe greit, fikk selen (bestilte også ekstra brystreim og kløvvesker) og et sett original labels til 56 euro og innen 6 dager :) og jeg har også pelsslamp, ikke noe problem på pelsen hans hvertfall. Beveger seg fint i den også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...