HeleneFS Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 (endret) Hei! Er det noen der ute som kan hjelpe meg å finne en passende instruktør til sporkurs i Bergen? Eller evt vet hvordan jeg skal gå frem for å finne det... Setter pris på alle typer svar! Jeg har ingen erfaring med det selv, skal prøve å få arrangert for raseklubben. Edit: jeg tenker både blodspor og "vanlig" spor. Endret 10. Februar 2012 av Hapzen Siter
Marthe Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 "Jaktlykke" her inne er kjempe god på blodspor! Jeg hadde absolutt spurt henne Hun bor i Sveio, og det er jo ikke så langt i fra Bergen Siter
mokken Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 Må instruktørene bo i Bergen? Blodspor; Elin Dahl eller Freddy Bjørndal Siter
Hermes Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 Gi lyd om det blir noe av, så kan jeg dra med meg min far og Rocky (cairn terrieren til mine foreldre) Siter
HeleneFS Skrevet 10. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 Jeg tenkte bare det var mest praktisk om de bor i Bergen med tanke på at da slipper jeg å legge ut bo- og reisekostnader Takk for tips. Om noen andre har noen gode råd til hvordan jeg skal få gjennomført det så bare gi en lyd. Vi har ingen distriktsrep i Bergen, så jeg må prøve å få til dette på egenhånd Hermes, det skal jeg huske! Siter
Recommended Posts