Gå til innhold
Hundesonen.no

Når to (eller fler) blir til en


Djervekvinnen
 Share

Recommended Posts

Nå som det har gått noen uker så ser jeg på Nitro at han er blitt mye mer avhenging av oss. Mye mer masete og følger etter oss hele tiden. Han er rolig om natten og sover på hunderommet alene, men når vi står opp vil han bare være nær oss. Jeg håper han blir mer selvstendig, men det spørs. Jeg ser også at han "krever" mer tur nå, enn da han hadde Chanti som han kunne plage seg på og leke med. Nå ligger han bare der og er det antydning til at noe skjer, så spretter han opp. På formiddagen er han ganske urolig helt til han får turen sin.

Ja og så spiser han mye mindre enn før. Nå spiser han liksom akkurat det han trenger. Før da Chanti stod ved hans side og så på han, så spiste han mye mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trym stura(selv om vi fikk Tuva et par dager før vi avlivde Frøya) han skulle bare ligge på dyna til Frøya i 2 etasje, og ville ikke være med oss eller Tuva. Etter et par dager kasta vi den dyna og han var nede sammen med oss igjen, men han var veldig stusselig og inneslutta. Det gikk heldigvis over av seg selv, og kanskje etter en mnd var han seg selv igjen :) Det var vondt å se på hvor "trist" han var, og det var liksom ikke noe vi kunne gjøre med det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...