Rotaflor Skrevet 8. Februar 2012 Rapporter Skrevet 8. Februar 2012 Hundene til Doffeguttenmin, Tøfflus og meg spilte fotball i helgen, men siden ingen tok med fotball (og kasteballen forsvant) lekte de like bra uten ball. Kameraet holdt bare i første omgang - noe som var synd siden Dennis og Frida hadde det veldig hyggelig sammen da. ? Spillerne starter relativt forsiktig Mocca passer på å posere med halen i perfekt profil Aner ikke hva som foregår her... Qui tester ut bart Nye lag etter pause, så det var mye å lukte på... Kameraet døde ganske raskt etter det dessverre. Men alle var enige om at det var en fin tur 3 Siter
ida Skrevet 8. Februar 2012 Rapporter Skrevet 8. Februar 2012 Så herlig Det kameraet ditt, ja , Unnskyld Jaja, du har det iallfall med. Det går an å tipse om sånne treff, altså. Jeg har svært salukiabstinenser. Kronisk Siter
Martine Skrevet 8. Februar 2012 Rapporter Skrevet 8. Februar 2012 Det var veldig koseli! Tror Dennis og Frida ble litt forelsket i hverandre altså. Neste gang må jeg også ta med kamera! Ida, da skal i si i fra til deg neste gang Siter
yurij Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 Fine langneser Sloughi Djilal (til Moghrebi) er best med ball : 1 Siter
Raksha Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Skrevet 11. Februar 2012 Så stor Frida har blitt allerede! Og vet en langnese til som gjerne ville vært med der. Siter
Recommended Posts