Gå til innhold
Hundesonen.no

Å stille ut utenlands - hva behøves?


xxx12345
 Share

Recommended Posts

Irriterende...

Da er det slutt på å dure gjennom Finland å spare masse tid på tur til Nord-Sverige.

For jeg gidder ikke bruke 300 kr hos veterinæren for at de skal se jeg gir ormekur og stemple i passet.

Æsj altså.

Men det kreves fortsatt ikke for hjemreise fra Finland i hvertfall.

Det var DYRT! Er det for tabletten også da? Her koster det 125.- for signaturen til vet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sawo Show er nå lagt ut så man kan melde på. Til min store glede så ligger veteran klasse bare til 5 EUR!

Melder på begge til fredagen denne mnd, også tar jeg fordeler de neste to dagene på de kommende mnd. Stiller Talli i bruks første dagen for nordisk dommer, men tror jeg tar champion klasse for russisk og italiens dommer. De pleier ikke helt å skjønne seg på den klassen desverre :twitch:

Får bare opp at jeg gjør noe feil. Om noen er kjent med det, kan dere ta en steg for steg greie. Når jeg har lagt inn og trykker helt nederst på en knapp som står noe finsk på får jeg bare meldingen "feil" på finsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var vi påmeldt til alle 3 dagene i Finland.

Det tok litt tid og noen mailer da jeg tydeligvis fant feil i systemet deres :lol:

Blaze er påmeldt i Veteranklasse, Talli er påmeldt i bruksklassen to første dagene for nordiske dommere og championklassen for den italienske. Det rare er at det krevde dokumentasjon for å melde på i Championklassen, men ikke bruks :P

Blir litt lettere praktisk å ha en i bruks og en i veteran også :)

Men tror jeg sender kopier av alt sammen av stamtavler og WCC til klubben også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og undrer på hvordan man rent praktisk gjør det hvis man stiller i Danmark og kjører gjennom Sverige på turen hjem, jeg.. Ormkur i DK (signert av vet. i passet) og så har man 10 dager på å komme seg hjem for å gi nok en kur når man kommer hjem?

Eller dropper man det mellom Danmark og Sverige, og SÅ gir i Sverige og signerer egenerklæringen?

Er det eg. krav på dette mellom Danmark og Sverige?

Planlegger å kanskje bli igjen i Sverige en dag eller to etter Danmarksturen, så de 48 timene rekker jeg neppe i forhold til å reise fra DK til Norge...

Hmmm.. Må vel pønske ut dette før man reiser, kanskje..

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...