Gå til innhold
Hundesonen.no

Rettferdigheten skal seire! Så hvorfor skal 'enkelte' ikke få samme behandling?


FranskDogge

Recommended Posts

Hurra hurra, da er alle glade og fornøyde og vi kan gå hvert til vårt.

Moderator IW.

Utestengelse tilsvarer i mitt hode også et poeng på advarselsskalaen, beklager om dette ikke kom frem i noen PM eller mail, men den kommer til å bli stående som den er.

Moderator IW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra hurra, da er alle glade og fornøyde og vi kan gå hvert til vårt.

Moderator IW.

Hurra hurra, da er alle glade og fornøyde og vi kan gå hvert til vårt.

Moderator IW.

Nei, jeg såg feil.. Les redigeringen. Jeg skal legge inn et eksempel på hvorfor jeg ikke kan kontakte dere på PM, jeg kan komme med flere. Her er et eksempel på at MOD`s ikke svarer.

PM ifra 'ansatt'

Hei FranskDogge

Vi har etter rapporter valgt å øke ditt advarselsnivå pga av truende oppførsel mot en bruker.

Sitat

Dere kan holde på så mye dere vil med å mobbe meg her inne, jeg tar det med ut på utsiden.

Henviser til retningslinjene:

Sitat

§1.11

Personangrep, sjikane, banning og annet støtende blir slettet umiddelbart. Dette gjelder også angrep/sjikane mot firmasider, nettbutikker, oppdrettere osv. Synsinger og rykter skal ikke fremstilles som fakta. Når personer omtales negativt så skal dette skje i generelle termer der personvernet ivaretas. Det er ikke lov å poste opplysninger som kan identifisere vedkommende med mindre det er en sak i media om dette.

mvh

Moderator-teamet

FranskDogge

Sendt 18 January 2012 - 02:23 PM

Det er ikke personangrep! Jeg har rett til å ta det med ut på utsiden. Dere kan ikke komme å sende meg advarsler hele tiden når dere får frem tråder som ER personangrep! Dere driver ikke annet en å forskjellsbehandle her inne!

FranskDogge

Sendt 18 January 2012 - 05:03 PM

Har du tenkt å svare? Jeg lurer fortsatt på hvordan jeg har sendt personangrep, når saken er at det var jeg som fikk personangrep! Det må være lov å ta det på utsiden av forumet.. Eller mener dere person diskusjonen skal fortsette i tråder? I reglene deres står det at det ikke er lov, så hva f** er da galt med å heller ville ta det utenfor????

Posten er lest men ikke noen svar kommet. Jeg kan poste flere eksempler om du vil se den dårlige kommunikasjonen dere mener jeg har skyld i. Er det rart jeg lager tråder når jeg ikke får kontakt med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en moderator ikke svarer kan også være fordi vi har diskutert ganske nøye på moderatorforumet hva vi skulle gjøre med deg, og det er ikke alltid så enkelt å svare på sånne meldinger om man ikke vet hva man skal svare/er usikker/ønsker å diskutere med andre moderatorer før man sier noe.

Du ble stengt ute fra forumet ca to timer etter den siste meldingen du sendte til denne moderatoren, så jeg vil tro at kanskje personen du sendte disse PM'ene tenkte at du hadde fått svar nok når du leste begrunnelsene i utestengelsen din (uten at jeg er tankeleser..).

Vet selv at jeg svarer jo ikke alltid på PM med en gang jeg leser dem. Vi har også et liv utenom forumet, det er ingen som har krav på å få svar på PM innen en viss tid, hverken vi moderatorer eller brukere (altså, annet enn sunn fornuft da).

Moderator IW.

Edit: Jeg skal legge meg nå, ny dag i morra :wave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en moderator ikke svarer kan også være fordi vi har diskutert ganske nøye på moderatorforumet hva vi skulle gjøre med deg, og det er ikke alltid så enkelt å svare på sånne meldinger om man ikke vet hva man skal svare/er usikker/ønsker å diskutere med andre moderatorer før man sier noe.

Du ble stengt ute fra forumet ca to timer etter den siste meldingen du sendte til denne moderatoren, så jeg vil tro at kanskje personen du sendte disse PM'ene tenkte at du hadde fått svar nok når du leste begrunnelsene i utestengelsen din (uten at jeg er tankeleser..).

Vet selv at jeg svarer jo ikke alltid på PM med en gang jeg leser dem. Vi har også et liv utenom forumet, det er ingen som har krav på å få svar på PM innen en viss tid, hverken vi moderatorer eller brukere (altså, annet enn sunn fornuft da).

Moderator IW.

Så du mener personen bare kan sende meg advarsel uten å gi meg et svar når jeg spør? Denne PM har hun hatt 2 uker på å besvare og den kom lenge før dere ble tispet om utestengelse, før dere i det hele tatt snakket om det. Denne personen har jeg klaget på tidligere, at dere fortsetter å bruke personen til "hjelp" sier jo det meste.. Og det dere fortsetter å la den moderere meg som den ifra før av har noe imot meg er jo et spørsmålstegn i seg selv. Jeg kan poste flere innlegg, og enda flere.. For det er jo du som har sagt jeg ikke har ville kommunisere med dere, (lenger oppe i tråden) og nå sier du at dere ikke har hatt tid til å svare på disse 14 dagene.. Hvorfor sprer du da ut på forumet at jeg ikke har villet snakke med dere, også nå når jeg beviser det så kommer du med enda en ny "løgn" om at dere ikke har hatt tid!

Her er et innlegg jeg har sendt til en annen moderator for lenge siden, uten noen form for svar, men personen klarte hvertfall å invitere en annen mod i samtalen uten at det ble noe svar da heller.

FranskDogge:

Sendt 18 January 2012 - 07:01 PM

Hei, det er ikke du som har satt advarselen på meg, men etter å ha prøvd gjentatte ganger å komme i kontakt med personen som gav meg den uten svar så må jeg finne en annen Moderator å klage til.

Sjekker du advarsel historien min og leser grunnlaget, det er det som står der som er grunnlaget for advarsel. Det sies av en Admin at jeg har sendt trusler.

Det jeg ikke kan forstå er hva som er trussel med innleggene.

Leser du tråden som de er skrevet i så skjønner du saken. Tråden ble laget for å latterliggjøre meg.

Jeg skrev innlegg i tråden om at det er liten vits i å sitte å hisse opp brukere dere ikke kjenner som går på personlige ting.. Og i neste innlegg spurte jeg hva som var truende med innlegget og at det sikkert kan tolkes på flere måter..

Så neste innlegg var at de bare kunne fortsette mobbingen og at jeg heller ville ta det på utsiden.

Utsiden - altså ikke offentlig der de hisser hverandre opp, men privmelding, eller annen plass der de kan fortelle det personlige de har imot meg.

Jeg kan ikke skjønne hvorfor jeg får advarsel av dette, og det er av en admin som har "liket" personangrep som går på meg tidligere.

Dere gir meg advarsler og utestengelser fordi jeg skriver om den "falske" modereringen i tråder. Dere sier jeg må kontakte dere på PM og da jeg gjør det så svarer dere ikke, men dere svarer i tråder! Og legger det til som et pluss mot neste steg i advarselsnivået det at jeg lagde tråd om det enn å ta kontakt når jeg HAR tatt kontakt.

Det er ganske falsk moderering å be meg ta det på PM men jeg blir ignorert, så tar jeg det i tråd og da blir jeg straffet! Dere vinner ikke på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke kverulere mer frem og tilbake på det. Hr justert advarselsnivået ditt dit det skal være, og du Har fått svar på hvorfor ting har blitt gjort, og hvorfor vi gjør som vi gjør.

Vi kommer (fremdeles) ikke til å avsette noen moderator eller admin på bakgrunn av dine klager.

Dette er vel tredje eller fjerde tråden du lager hvor du går til krig mot moderatorene og alt vi gjør er feil, urettferdig eller ubegrunnet (i følge deg).

Jeg setter strek her. Du har fått en ny sjanse, du har fått forklaringer.

Ønsker du å bruke siste sjansen din på å krangle med meg, vær så god. Jeg bare sier ifra nå at du kommer ingen vei med meg ved å flisespikke på de meldingene som er sendt tidligere. Jeg er ganske tålmodig og relativt diplomatisk av meg i forhold til moderering og alle disse trådene dine, men min grense er forsåvidt nådd. Det er ikke så kjekt å prøve igjen og igjen når dette er resultat.

For siste gang.. du Har nå sjansen til å bruke forumet som det er ment. Ingen moderator er ute etter deg noe mer enn på lik linje med resten av brukerne her. La ting ligge og bevis heller at du Kan oppføre deg høflig og trivelig.

Poster fra tlf så beklager litt tilfeldige store bokstaver osv.

Moderator IW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke kverulere mer frem og tilbake på det. Hr justert advarselsnivået ditt dit det skal være, og du Har fått svar på hvorfor ting har blitt gjort, og hvorfor vi gjør som vi gjør.

Vi kommer (fremdeles) ikke til å avsette noen moderator eller admin på bakgrunn av dine klager.

Dette er vel tredje eller fjerde tråden du lager hvor du går til krig mot moderatorene og alt vi gjør er feil, urettferdig eller ubegrunnet (i følge deg).

Jeg setter strek her. Du har fått en ny sjanse, du har fått forklaringer.

Ønsker du å bruke siste sjansen din på å krangle med meg, vær så god. Jeg bare sier ifra nå at du kommer ingen vei med meg ved å flisespikke på de meldingene som er sendt tidligere. Jeg er ganske tålmodig og relativt diplomatisk av meg i forhold til moderering og alle disse trådene dine, men min grense er forsåvidt nådd. Det er ikke så kjekt å prøve igjen og igjen når dette er resultat.

For siste gang.. du Har nå sjansen til å bruke forumet som det er ment. Ingen moderator er ute etter deg noe mer enn på lik linje med resten av brukerne her. La ting ligge og bevis heller at du Kan oppføre deg høflig og trivelig.

Poster fra tlf så beklager litt tilfeldige store bokstaver osv.

Moderator IW.

Jeg skal lese igjennom PM etterpå å se hvor mange økninger jeg fikk før jeg ble utestengt, om det var 2 økninger den dagen så er det riktig.

Det som ikke er riktig er at dere ber meg kontakte dere på PM og når jeg gjør det så får jeg ikke svar, og når jeg spør her hvorfor dere ikke svarer på PM så er det ikke annet en truing om at dere utestenger meg om jeg fortsetter. Jeg fortsetter, så det er bare å stenge meg ute om dere ikke klarer gi meg svar på hvorfor dere ikke svarer i PM når dere ber meg skrive der. Hvor skal jeg ellers skrive, når jeg ikke får svar i PM og i tråder blir jeg enten utestengt eller truet med å bli utestengt?? Da velger jeg å skrive i tråden, for der får jeg hvertfall svar på noe. Forumet drives jo ikke voksent. Det er jo ingen klare regler her, først menes det ene også menes det andre... Det går jo frem og tilbake.. Du er den moderatoren som har vært best til å gi svar på PM... Bare tips meg om hvor jeg kan klage på advarsler og bli hørt så vil jeg ikke klage på dem i tråder mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Note Added 18 January 2012 - 01:48 PM

Added to warn level Trusler mot brukere på utsiden.

"Barnslig. Dere må huske at dere ikke er anonyme for alle, det er heller ikke lurt å hisse opp folk dere ikke kjenner som går på personlige ting."

+ "Dere kan holde på så mye dere vil med å mobbe meg her inne, jeg tar det med ut på utsiden."

Er det noen som kan forklare hvor trusselen i de 2 innleggene ligger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Note Added 18 January 2012 - 01:48 PM

Added to warn level Trusler mot brukere på utsiden.

"Barnslig. Dere må huske at dere ikke er anonyme for alle, det er heller ikke lurt å hisse opp folk dere ikke kjenner som går på personlige ting."

+ "Dere kan holde på så mye dere vil med å mobbe meg her inne, jeg tar det med ut på utsiden."

Er det noen som kan forklare hvor trusselen i de 2 innleggene ligger?

Ser du virkelig ikke at det kan oppfattes som en trussel? Den øverste syntes jeg snakket godt for seg selv, mens "ta det med på utsiden" gjerne blir brukt som å gå utenfor for å "fight it out". Noe jeg egentlig trur du skjønner veldig godt for det er drøssevis av andre måter å formulere seg på i stedet for de som provoserer mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier du vil klage, og det har du jo gjort. Det er ingen automatikk at klaging betyr at du får viljen din forstår du. Det er ikke så mange som er enige med deg.

Om du er så inmari missfornøyd med forumet så er det bare å la vær da vel? Det er du som lager kvalme og irritasjon og gjør det vanskelig for deg selv. Det er ikke værre enn at du skjerper deg en del hakk så kanskje du kan ha det hyggelig i stedet? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lover å bli flinkere til å svare på PM.

Om du vil klage på noen andre moderatorer så kan du gjøre det til meg (men jeg kan såklart ikke love at jeg alltid er enig med deg).

Jeg stenger denne tråden da vi har justert advarselsnivået ditt til dit det skal være, og du har fått svar på spørsmål.

Moderator IW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...