HHC Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 Hvem skal? Vi skal på spesial i Bergen på min bursdag, en uke etter bikkjas bursdag for fiiin dommer Valpis skal går siste gang som 6-9mnd, 3 dager før han blir junior Planene er å leve på lørdagen uansett resultat, siden det ikke er dommer for oss i Ølen dropper vi den i år Siter
soelvd Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 Vi skal til Ølen og sosialisere! 1 Siter
HeleneFS Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 Jeg skal stille en staff på søndagen, så da reiser jeg ned en tur 1 Siter
MegaMarie Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 Jeg gadd ikke, siden vi absolutt ikke har noe å hente på småutstillinger i år. Det er jo morro å få prøve henne i championklasse, men valgte å ta det på Nordhordalandklubben sin utstilling istedenfor da den er nærmere Det er jobbhelg for meg da uansett. Lykke til alle sammen! Siter
Guest Lilli22 Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 Jeg skal ned til ølen den helgen med Aron og stille han i junior klasse. Vet ikke hvilken dag enda da. Noen som har fått pm? Siter
soelvd Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 Jeg skal ned til ølen den helgen med Aron og stille han i junior klasse. Vet ikke hvilken dag enda da. Noen som har fått pm? Øh. Kan ingenting om utstilling og mulig jeg er skikkelig ute og kjører nå. Men her står jo dagene? http://www.oevhk.net/ Siter
HeleneFS Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 Øh. Kan ingenting om utstilling og mulig jeg er skikkelig ute og kjører nå. Men her står jo dagene? http://www.oevhk.net/ Du er ikke ute å kjøre , portis er i gr 8 dvs de stiller søndag Lene Siter
Guest Lilli22 Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 Øh. Kan ingenting om utstilling og mulig jeg er skikkelig ute og kjører nå. Men her står jo dagene? http://www.oevhk.net/ Takk du vet tydeligvis mer enn meg hehe. =) har ikke fått det med meg Du er ikke ute å kjøre , portis er i gr 8 dvs de stiller søndag Lene takk ! =) Siter
soelvd Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 Takk du vet tydeligvis mer enn meg hehe. =) har ikke fått det med meg Har liggi der noen uker Siter
Sasha&Kiara Skrevet 1. Februar 2012 Rapporter Skrevet 1. Februar 2012 Vi skal stille lørdag. Den gravide blir hjemme hos hundevakt, hehe. Den mellomste er påmeldt og blir med, men tror jeg muligens trekker hun. (Hva skjedde med pelsen liksom) Den yngste skal stilles i valpeklassen, 4-6mnd, første gang. Så det blir veldig spennende Siter
Sasha&Kiara Skrevet 3. Februar 2012 Rapporter Skrevet 3. Februar 2012 Og der tilsa PM at vi må stå opp før fugla fiser. Gad Stille kl 09.00. 4 valper 14 voksne Og til en forandring har jeg hannhund valp, ergo han skal først i ringen Men var noen hunder før japanerne da. Men vi må like fullt ta halv 6 båten fra OS/Halhjem er det vel... *trøtt av tanken* Siter
Quintinus Skrevet 3. Februar 2012 Rapporter Skrevet 3. Februar 2012 Helene (Hapzen) skal stille Casper for meg i Ølen på søndagen! 20 voksne staffer og 8 valper... 2 Siter
trevi Skrevet 3. Februar 2012 Rapporter Skrevet 3. Februar 2012 Fantastisk oppmøte på belgerne... 2 røde og 2 svarte voksne.... Juhuu... Siter
Marthe Skrevet 3. Februar 2012 Rapporter Skrevet 3. Februar 2012 Fantastisk oppmøte på belgerne... 2 røde og 2 svarte voksne.... Juhuu... Dine, eller? Jeg skulle melde på Action, men fant ut at jeg hadde glemt å registrere hunden til Norge Det var kun chippen som var registrert over til Norge, og det hjelper ikke så mye. Jeg kommer nok inn med mine Siter
ceccy Skrevet 3. Februar 2012 Rapporter Skrevet 3. Februar 2012 14 voksne prikkedyr, 5 prikkevalper og Risk som eneste BC på valpeshow Siter
trevi Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Skrevet 6. Februar 2012 Dine, eller? Jeg skulle melde på Action, men fant ut at jeg hadde glemt å registrere hunden til Norge Det var kun chippen som var registrert over til Norge, og det hjelper ikke så mye. Jeg kommer nok inn med mine Hehe, nei, ene terven er min (Gigi), den andre bor på Bømlo Hihi, lett å glemme Siter
HHC Skrevet 6. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Februar 2012 17 voksne og 9 valper på spesial. 7 hanner hvorav 2 eller 3 champions Siter
Sasha&Kiara Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=120019 Siter
HeleneFS Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=120019 fikk ikke åpna den Siter
Quintinus Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 Fikk heller ikke åpnet den... Jeg kan sende deg på mail Helene Siter
soelvd Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 Fikk heller ikke åpnet den... Jeg kan sende deg på mail Helene Kanskje du vil sende til meg og? [email protected] Siter
Quintinus Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 Kanskje du vil sende til meg og? [email protected] Skal gjøre det 1 Siter
Recommended Posts