Mari Skrevet 1. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2012 Hvor lang er genseren og hva er vidden "nederst"/bakerst? Den er 63,5 cm lang og ca 80 cm i diameter nederst. Kan ikke du hekle en sånn en i mindre strl? Hehe Jeg har en prosjektliste gående, men jeg skal si ifra når jeg begynner å nærme meg bunnen så kan vi se om det er noe igjen av vinteren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva37 Skrevet 19. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2016 Skulle ønske jeg kunne hekle hundegenser. Men syntes oppskriftene ser så vanskelige ut. Hunden min er nesten umulig og finne genser til for kan ikke bøye det ene beinet hans p.g.a skade og helt stivt bein. Så må først tre genseren på beinene også over hodet hans. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 20. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2016 8 timer siden, Eva Linn skrev: Skulle ønske jeg kunne hekle hundegenser. Men syntes oppskriftene ser så vanskelige ut. Hunden min er nesten umulig og finne genser til for kan ikke bøye det ene beinet hans p.g.a skade og helt stivt bein. Så må først tre genseren på beinene også over hodet hans. Hvorfor ikke bare kjøpe dekken/dress med glidelås på ryggen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts