Carma Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2012 Oh, nå er det lenge siden jeg har vært her inne! Føler meg nesten som en sånn snikende, skyldbetinget våt hund som kommer krypende forsiktig inn etter å ha vært på langtur alene i sprutregnet... Ikke slåååå..... Det er sikkert en del som bor i Vestfold her, sånn i nærheten av Tønsberg eller Sandefjord også kanskje?? Jeg leter etter et bra treningssenter (sånn til meg altså!) i det området, helst et som i tillegg til å ha ok timer/greit styrkerom også lar meg få trene på timesbasis (altså ikke må betale for fullt medlemskap for å kunne trene). Er i Stokke en del helger og ferier og skulle gjerne hatt et sted å trene en og annen lørdag/søndag og i de feriene jeg er der. Noen som vet bra steder som evt kunne passe? Eller som har tips om hvilke treningssentre jeg kunne kontakte for å høre...? Blir glad for alle lure innspill! igjen.... Because you're worth it! *smiske litt* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2012 Pleide å trene på Spenst Gressbanen i Tønsberg, men du kan ikke betale for en økt, jeg tror det minste de gjør er ukespass til 250,- :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carma Skrevet 30. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Hmmmm okei.... Men de har kanskje prøvetimer og sånt iallefall? Er det et bra treningssenter? Og hvilken side av byen ligger det på.....? *ikkesåkjent* Har du noe ca oversikt over hvilke treningssentre som kan være aktuelle å høre med...? Har prøvd å finne en oversikt over sentre på nettet, men ikke funnet noe som ser ut til å være fullstendig.... Takk o takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carma Skrevet 30. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 ...og om du synes smileyen var upassende, så var den ikke det da jeg så på den her! *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Ehmn, Pepper Sport på revetal kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carma Skrevet 30. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Fortell! Er ikke det et stykke unna?? ...som sagt ikke superkjent... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Fortell! Er ikke det et stykke unna?? ...som sagt ikke superkjent... Har vært der et par ganger da det het Spenst, men de har bytta navn til Pepper Sport nå (kanskje fått nye eiere?) var greit der, men ikke like stort utvalg av apparater som i Sandefjord (har vært i Framnes eller no i sandefjord med ei venninde en gang). Pris på Pepper'n veit jeg ingenting om, var med ei venninde og brukte kortet hennes og kom da gratis inn Er vel ca 20 min unna? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carma Skrevet 30. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Hmmm okei, skal sjekke ut begge disse stedene! Takk takk! Kom gjerne med flere tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 1. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2012 Jeg trener hos EVO. Det Geniale med disse er at du styrer medlemskapet ditt selv, bla er det ikke binding, så du kan si opp eller fryse medlemsskapet ditt når du selv vil. Eneste er jo at de ikke har barnepass eller gruppe trening da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts