BareLinn Skrevet 22. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2012 Jeg har fått overta familiehunden pga samlivsbrudd hjemme, Men .. Jeg kjører ikke bil selv,og problemet løste seg ikke som planlagt. Så jeg lurer på..om noen skal fra Østlandet de nærmeste dagene og til Førde/Florø? Evt. Bergen Som et liiiiite alternativ? Og som ville tatt med seg ei lita sheltie-tispe på snart 3år? Hun er lydig,og snill,og storkoser seg under bilkjøring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 23. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Er det evt. noen i Buskerud (Drammen,Øvre-Nedre Eiker, evt.rundtom Gardermoen) -området som kunne lånt/leid meg et bur som er godkjent for flyreiser? Må selvfølgelig være stort nok til en Sheltie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snow husky Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2012 Skal drammen lærdal neste helg, om det er til noe hjelp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2012 Hvis du kunne tatt henne til Lærdal, så kunne jeg hentet henne der og tatt henne med til Førde - hvis det er av interesse 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2012 Hei! Jeg skal fra Drammen til Bergen i slutten av februar regner jeg med. Om ikke det er for sent.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2012 Jeg er evt. i Bergen siste helgen i februar (25-26) og kan ta henne med tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts