MaritaS Skrevet 20. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2012 Vi var en tur i Odalen for å besøke besteforeldrene til typen. Vannet var frøsset til så vi hadde det kjempegøy med å leke tulling på isen. Så her er Kumas guide til hvordan man kan ha det gøy i snøen: Først må man bli ett med snøen: Så må man be matfar finne en stor pinne slik at man kan leke laks: Så kan man finne seg et elgspor, rulle litt i elgbæsj og finne ut hvor den har sovet. Også var det en fryd å se hvor stolt mamma ble på meg som var så flink: Og til dere byhunder som ikke vet hvordan en elg ser ut, så er det en slik en: Vi fulgte sporet til det forsvant inn i noen busker, da sa mamma at det orket hun ikke. Når man ikke får lov å gjøre som man vil, så må man løpe litt: Heldigvis dro matfar fram pinnen igjen, så jeg var ikke fornærmet så alt for lenge: Det beste med pinner er at av og til så får menneskene den til å fly langt: Og når jeg da får tak i den så får jeg lov til å dele den opp i tusen biter: Takk for meg, håper dere har lært noe av min lille guide til gøy i snøen! ps: Mamma Marita ville pare peke ut hvor tøff reflekssele hun fant til meg på Harry-tur i går. Den lyser skikkelig opp! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 20. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2012 Ååååååh, heeerlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 20. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2012 Såg skikkeleg herleg ut med skikkeleg blå himmel, utrakka snø, hund og heile pakka liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 20. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2012 Ååå, så fin han er! Jentene sier de veldig gjerne vil ha en date med Kuma før dere drar tilbake til Magyar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100007 Skrevet 20. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2012 Herlige bilder og flott hund! Skulle ønske det var snø/is her også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 20. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2012 Ååå, så fin han er! Jentene sier de veldig gjerne vil ha en date med Kuma før dere drar tilbake til Magyar. Skrik ut når det passer, jeg går stort sett bare å roter vekk dagene her 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 20. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2012 Herlige bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 20. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2012 Ååååååh, heeerlig. Såg skikkeleg herleg ut med skikkeleg blå himmel, utrakka snø, hund og heile pakka liksom Herlige bilder og flott hund! Skulle ønske det var snø/is her også. Herlige bilder Tusen takk Dere er så søte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H P Skrevet 26. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2012 Herlige bilder, så ut som dere hadde en flott tur! Vil ha mer snø her også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts