Gå til innhold
Hundesonen.no

Apple mail - vedlegg


Guest vivere
 Share

Recommended Posts

ctrl < klikk på bildet i eposten du har opprettet og velg > vis som symbol. Og vise versa vis som bilde.

Fornøyd NÅ, jeg leita etter det samme her om dagen.

God helg :bananas:

ctrl < klikk på bildet i eposten du har opprettet og velg > vis som symbol. Og vise versa vis som bilde.

Fornøyd NÅ, jeg leita etter det samme her om dagen.

God helg :bananas:

TAKK :D Det der har jeg tenkt lenge på. Dog fikk jeg meg aldri til å lete, da. Finnes det ingen innstilling som gjør det permanent? Lette nå, men fant ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Nei jeg har hvertfall ikke funnet det. Under "rediger" er det noen valg for vedlegg, bl.a. om du vil legge de til slutt på mailen. Men det blir jo ikke det samme.

Greit å lære dette også mens jeg holder på å konvertere tilbake til PC hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har hvertfall ikke funnet det. Under "rediger" er det noen valg for vedlegg, bl.a. om du vil legge de til slutt på mailen. Men det blir jo ikke det samme.

Greit å lære dette også mens jeg holder på å konvertere tilbake til PC hehe..

Grøss. Min dypeste medfølelse til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Grøss. Min dypeste medfølelse til deg.

Haha, ser den holdt på med mac i ca 10 år og syns ikke det er så ille nå med W7 egentlig. Og nå som jeg trenger vinduer og solid HW er det absolutt fordeler. Tørr ikke tenkte på hva spec'en på den arbeidsstasjonen jeg setter opp nå ville kostet med eple på.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ser den holdt på med mac i ca 10 år og syns ikke det er så ille nå med W7 egentlig. Og nå som jeg trenger vinduer og solid HW er det absolutt fordeler. Tørr ikke tenkte på hva spec'en på den arbeidsstasjonen jeg setter opp nå ville kostet med eple på.

Hmm. Skal lete frem en link til deg snart. Uansett, jeg er ihugga macfan (ble selv "tvunget" til å kjøpe det på vgs) mens min samboer hater mac (naturligvis uten å ha prøvd). Jeg synes det er morsomt å se hvor mye som dukker påå på W7 feks som vi hadde på mac for 5 år siden.

Når det kommer til spesifikasjoner og sånn kan jeg ikke bidra med så mye, jeg skal bare ha en mac som er fin til mitt bruk (skole, surfing og bilder uten å tulle med meg). Endte opp med en macbook pro nå før jul og elsker den. Og går nesten på veggen om jeg må bruke PCen er i hus (ja, jeg vet at en mac er en pc, men du forstår hva jeg mener). Du verden så tregt og lite brukervennlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ctrl < klikk på bildet i eposten du har opprettet og velg > vis som symbol. Og vise versa vis som bilde.

Fornøyd NÅ, jeg leita etter det samme her om dagen.

God helg :bananas:

Jada, jeg fannt også ut det der, men det hjelper lite når bildet vises i fullformat i mottakerens mail og mottakeren i tillegg bare får høyreklikk-kopiert bildet men ikke limt det inn i windowsprogrammet som h*n bruker.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...