Ara Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2012 Hei. Er på utkikk etter en god blåser, da jeg fikk høre at å føne en voksen sankt bernhard kan ta sin tid hehe. Nå går det greit, men vil gjerne gå til innkjøp av en slik blåser. Helst ikke av de aller dyreste, men vil ikke kjøpe noe dårlig heller. Så gjerne kom med tips til hva som er bra og hvor man kan kjøpe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 25. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2012 Det samme lurer jeg på! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 25. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2012 Jeg vil tro din oppdretter som er en så aktiv utstiller kan komme med noen tips, men jeg vet i hvert fall at mange som har berner og nuffe handler sine blåsere hos Hund-1 - det er kraftige blåsere som får tørr tjukk pels med mye underull, og den er god på å blåse ut dritt fra pelsen etter turer også - du vil bli imponert og sjokkert over støvskyen som står rundt hunden du blåser, selv om du tror hunden er ganske så ren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 25. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2012 Ok takk for tips Skal se der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 26. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2012 Min er fra Hund-1, jeg har Airmax 2-motors blåser. Den til 3.900,- vet hun anbefaler den som er hakket kraftigere til 4.900,- til Nuffer og St.Bernard. ELSKER min til Sibbene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IdaC Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 Jeg må vel kjøpe en kraftig en har de siste årene hatt hund som slepp å fønes, blir rart å måtte sette av laaang tid til bading Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 Jeg må vel kjøpe en kraftig en har de siste årene hatt hund som slepp å fønes, blir rart å måtte sette av laaang tid til bading Hei! Hvis du skal ha old english sheepdog nytter det ikke med en blåser Den vil bare lage helt enorme floker i pelsen. Nei, må nok ta tiden til hjelp og føne hele hunden. En god føner er nok tingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 Jeg har en "airmax dubble k challengair", knallfornøyd med den! Verd hver ei krone! denne: http://www.mamut.net/hunden/subdet157.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts