tm100021 Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Jeg skal kjøpe nye joggesko nå snart tenkte jeg, og er jo som alt annet ute på markede mange alternativer. Går endel på asfalt, løper ikke og lite jogging. Sliter med litt svake ankler. Hva slags joggesko har dere som dere er fornøyde med? Siter
mushi Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Jeg har to forskjellige par Adidas Adistar. Ett for sommerbruk og ett for vinterbruk. Kjempefornøyd! Jeg har dårlige knær som fort verker og disse skoene gjør at jeg fint kan jogge på asfalt. Siter
xxx12345 Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Saucony's Progrid Hurricane 14. Nyinnkjøpte og så langt veldig fornøyd. Siter
Gjest Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Dra på Löplabbet om du har de i nærheten. Der kikker de på steget ditt og ser hvordan du går/jogger med forskjellige sko. De jeg fikk anbefalt der er supre hvertfall ! Siter
Recommended Posts