mushi Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 Jeg pendler en del og surfer dermed mye på tog/skolen på mobilen. Jeg tykker alltid på den lille runde knappen før tittelen på tråden så jeg går til siste leste post. Når jeg har lest på mobilen og kommer hjem til pc'en husker den ikke dette og går til der jeg sist leste på pc. Dette er rimelig irriterende og det ender med at jeg dropper forumet på mobil og kun leser hjemme. Noen som veit hva dette kan komme av? Siter
Anette Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 Hmm... jeg har ikke problemet, jeg kommer til samme sted på mobil og pc om jeg veksler imellom. Siter
Anette Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 bruker du mobilversjon eller fullversjon? Siter
simira Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 Kan muligens være relatert til Kajas problem, selv om det er motsatt? *lukter fisk* Siter
Anette Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 Kan muligens være relatert til Kajas problem, selv om det er motsatt? *lukter fisk* ja det kan hende. at kaja sin flusher seg fordi hun har byttet mellom mobil og pc. det skjedde en gang for meg men nå bruker jeg bare fullversjon både på pc og mobil og problemet er borte. Siter
mushi Skrevet 16. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 bruker du mobilversjon eller fullversjon? Har stor mobil, så kjører fullversjon. Aldri prøvd mobilutgaven. Siter
Recommended Posts