Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil passe Tinka til sommeren?


Ia
 Share

Recommended Posts

Heei, kjære sonen!

Da er endelig datoene for sommerens Londontur satt. Vi blir borte fra 26. Juni til 5. Juli. Dette er min attenårsgave, og jeg gleder meg enormt! Ideelt sett ville jeg selvfølgelig hatt med meg snuppa, men når meningen med turen er å se så mange musikaler som mulig på kortest mulig tid, vil hun vel ha det bedre her hjemme. :P

Da jeg fikk henne var det en del av dere som kjente henne fra før, og som ville passe henne om jeg skulle trenge det. Husker ikke hvem det var, så da får dere heller melde dere her! :D

Jeg kan jo fortelle litt om henne, da, for dere som ikke kjenner henne. Ting kan jo ha forandret seg også.

Tinka er en phalénetispe på 3 år. Hun er livsglad, våken og eventyrlysten, men blir fort rolig når det er det som forventes av henne. Hun har en fantastisk av og på knapp, og holder seg alltid i ro inne, med mindre hun er veldig sulten eller må på do.

Til tross for at hun er veldig tilpassningsdyktig, er det noen ting jeg må tenke på. Hun er ikke veldig glad i store, voldsomme hunder. Av en eller annen grunn er hun spesielt usikker ovenfor sorte hunder. For eksempel er hun svært redd for venninnen min sin portugisiske vannhund som ikke eier sosiale antenner :lol: Men bortsett fra det er hun veldig fin med andre hunder. Hun finnes ikke dominerende, men er heller ikke typen som underkaster seg.

Jeg vil også gjerne at dere ikke bor så veldig langt unna Oslo. Jeg har ikke bil, og har ikke kjempelyst til å reise i timevis for å levere :P

Kommer egentlig ikke på noe er å fortelle, jeg. Still heller spørsmål! :) Håper noen kunne tenke seg en liten frøken på sommerbesøk.

16-09-2011-427.jpg?w=500&h=333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil veldig gjerne, og har passet flere små hunder tidligere i lengre perioder som har gått helt supert (selv ifølge min noe bortskjemte hund.)

Men bor nå med samboer i en leid leilighet der vi kun har fått lov til å ha en hund av huskdyr, så tror ikke det hadde vært så veldig populært enda.

Men håper dere finner en god hundepasser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...