Snøfrost Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Jeg har en "logo" som består av mine initsialer, denne ville jeg gjerne hatt gravert på et par ting. Noen som vet om en plass dette gjøres? Kan gullsmeder gjøre slikt? Det ser slik ut: (er samme som jeg bruker på bildene mine) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 gullsmeder og kanskje nøkkelsliperbutikker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullulven Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Glassmestere gjør ofte dette, i det minste vet de hvem de skal henvise til. En glassmester skal kunne tilby kunden all type tjeneste innen glass, selv for de kresne eller kunstneriske (har en kamerat som er glassmester, og er litt "kunstner" ). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100007 Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Jeg fant blant annet denne siden, som bruker lasergravering. I følge de kan det brukes på "alt" av produkter. De tilbyr også henting og levering av varer i Oslo-området, dersom du bor en annen plass regner jeg med at varene du vil ha gravert kan sendes frem og tilbake (via post) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 13. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Takk for tips alle sammen! Pappa har en kamerat som er glassmester så jeg spør der først. Tenkte ikke på denne gruppen "kunstnere". Siden du fant Aimabel sender jeg også en forespørsel til om pris og fremgangsmåte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Materiale og størrelse? Gravere konturer er en ting, om du skal fylle de som på bildet ( det sorte ) må du spørre om laseren faktisk gjør. Vi lager en del sånt på jobben i plast om du er interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 13. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Ville helst hatt den fylt. Takk for tips om å spørre om nettopp dette! Hadde i første omgang tenkt på metall og/eller glass. Men det finnes jo en del som fungerer fint i plastikk også. Skal tygge på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts