Tricolor Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Inspirert av "Rondane". Her tar jetmotoren en minipause. Av en eller annen grunn har det blitt et "dekk"signal når jeg løfter kamera for å ta bilder. Dette skulle være ifartabider, men resultatet ble: Siter
pippin Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Åh sooommer! Jeg drømmer om laaange turer i fjellet, kløving, bading og ikk eminst BAR bakke! Gleder meg! Mye lettere å dra på mange timers tur i sommervær enn i sludd og snø... Siter
Guest vivere Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Nydelige bilder De fleste av mine ligger på en nesten defekt pc i kjelleren. Kanskje på tide å ta ut harddisken og tatt en backup? Siter
Tricolor Skrevet 7. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Nydelige bilder De fleste av mine ligger på en nesten defekt pc i kjelleren. Kanskje på tide å ta ut harddisken og tatt en backup? Ja, det må du så absolutt. Jeg har en extern harddisk på mangfoldige terrabytes. Sende den bortover? Siter
Guest vivere Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Ja, det må du så absolutt. Jeg har en extern harddisk på mangfoldige terrabytes. Sende den bortover? Jeg har noen ekstra backupdisker selv, så det går greit. Det er vel heller latskapen som huserer tenker jeg Siter
MegaMarie Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Jordet vi gikk på tur på i dag. Det så ikke slik ut i dag, nei. 1 Siter
Ballong Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Herlige bilder! Savner sommeren jeg og! Er ikke så mange månedene til våren da Siter
Heidihj Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Neineinei folkens! Nå må vi rope på vinteren nå! Hittil har det jo bare vært høst.. Vinteren kommer snart med minusgrader, stjernehimmel, skiføre, frostrøyk, hodelykt, frost i hundebarter og røde, kalde kinn Men bildene deres var jo litt koselige da! Siter
Tricolor Skrevet 7. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Dette er den gamle damen vår, Laika. Her nyter hun oktobersolen. Siter
Recommended Posts