Guest vivere Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Jeg har ganske få bilder av pelsen - her er et som er tatt for noen år siden. Siter
Djervekvinnen Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Kjempeflott hund! Nyter han/hun? vårsola? Siter
Guest vivere Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Kjempeflott hund! Nyter han/hun? vårsola? Tatt i juni, tror jeg. Kan vel kalle det for vårlig i fjellet Siter
Tricolor Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Neiognei så koselig. Hviler i sola men har antennene oppe. Bare sehvordan ørene tar inn lyder. Kan nesten høre pusten. Siter
Djervekvinnen Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Ja det er ikke bare oss mennesker som setter pris på sola om våren, det ser man jo her Du burde ta flere bilder av den vakre skapningen! (hvis du har den fortsatt, vet ikke så mye om deg og hunden din) Siter
Toril Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Han var noe av det aller flotteste jeg har sett fra hundeslekten. Fantastiske dyret! Siter
Heidihj Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 For en flott hund! Elsker det første bildet fra fjellet Siter
Gjest Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Hehehe, så herlig når'n ser på pusen Siter
Djervekvinnen Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Det ser ut som katta er sjefen og skal spise hundens mat først og han må bare pent vente på tur . Siter
Recommended Posts