Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilde av bilen deres

Djervekvinnen

Recommended Posts

Vi har (eller... *kremt* Kjæresten min har) en Suzuki Liana... Fin familiebil :lol:. .Kunne egentlig vært større bagasjeplass med tanke på hundebur og varer og slik.. Og når man har to barn og skal på reiser og ferier og sånn også, så kan man egentlg ikke få stort nok bagasjerom :P men det går helt greit som det er også. .Foreløpig ligger Blondie i et Vari bur (plastbur) og da er det grei nok plass til varer også, men vi har planer om å kjøpe noe større til henne etterhvert ja..

post-3783-1212784345_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Ja bilen jeg har nå er en godt brukt Opel Astra stasjonsvogn og det er utrolig hva en får pøass til i bilen hvis en vil. Det har vært fem personer og to hunder og lavo og 60liter sekk med ved på helge overnattingstur i den hehe trangt men det gikk det au. Liker best når det er to hunder baki og bagasje i baksetet og to personer som reiser. Har ikke bilde av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bilen jeg har nå er en godt brukt Opel Astra stasjonsvogn og det er utrolig hva en får pøass til i bilen hvis en vil. Det har vært fem personer og to hunder og lavo og 60liter sekk med ved på helge overnattingstur i den hehe trangt men det gikk det au. Liker best når det er to hunder baki og bagasje i baksetet og to personer som reiser. Har ikke bilde av den.

*gliiiis* Var det det eneste dere fikk plass til? :lol:

Vi har hatt 3 voksne, 2 barn i barneseter, 2 hunder (en diger schæfer og en diger Border Collie (ja, han ER en kjempe!)), i tilegg til en diger bag og en klesdunk full av klær inne i Golfen! :P

Da satt bikkjene og klesdunken bak i bilen... Vi trengte bare ta ut hattehylla :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokanrullen :lol: Tenk å fikse på en sånn en Golf. *vil ha*

Hehe, ja med litt penger og ork, så kan de virkelig bli bra altså! Kjempefornøyd med Krokanrullen min jeg. Så enkel at til og med JEG kan skru på den liksom!

Men, denne har kommet for langt i rustangrep at jeg gidder å gjøre så mye med det.. Selv om det meste kun er overfladisk.

Linniogamy! åååå, en polo stasjonsvogn!! *savne gamle polo'n vår som var ihjelsenga og med revolution felger!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi (eller pappa :P) har en SVÆR Volkswagen Transporter 06 eller 07 modell er ikke helt sikker. Den perfekte hundebilen. Vi har også en gammel skræll av en Volvo 245 fra 92 (trooor jeg...) som vi skal selge. Tror vi skal kjøpe en Toyota Landcruiser 100. Pappas drømmebil :P

Men Transen (det er det Transporteren heter nemlig) er helt super.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Samtlige linker til prøv/bestill går til samme side, som ser slik ut: 
    • Først. Aldri la barnet klemme hunden hunden har vist usikkerhet rundt barnet og da kan en klem fort føre til bitt!  Har selv 3 barn, to bhg barn.  Når valpen bjeffer på barna, prøver jeg med avledning.  Men.. Hunder gir fra seg mikro signaler, for å vise redsel, uro, aggresjon ect. Mye tror vi er søt relasjon mellom barn og hund, men det er d sjeldent. Barn beveger seg og oppfører seg uforutsigbar for hunden dar av ofte litt skummelt for hunden.  Jeg hadde fått inn en skikkelig hundetrener, noen som kan hund. For å se på forholdet, hjelpe deg å lese hunden.  Min valp/unghund er i valpebingen når det er bråk i hjemmet. Hunden trenger ikke å engasjere seg i leken og barna fortjener å leke fritt uten småbiting/bjeffing.  
    • Vi fikk oss valp for litt over en uke siden. Har en sønn på 4,5 år. De første tre dagene var valpen veldig redd barnet. Det har gått seg til og valpen klarer stort sett å legge seg i buret, eller sengen for å sove i samme rom på tross av barnelek eller dans. Får ligge i fred, selvfølgelig.   Valpen snuser på barnet og er nysgjerrig innimellom når barnet er rolig, og ikke viser valpen interesse.    Til tider bjeffer valpen på barnet mitt. Jeg prøver å overse, opptre normalt for å vise at det er ufarlig når barnet leker og/eller er litt høylytt.    Vi trener med godbiter og lykkes med det innimellom ved at valpen tar godbit i hånden til barnet.    stort sett bryr ikke barnet seg om hunden. Men ved legging har det vært vanskelig å forhindre en klem, og rolig klapping, etterfulgt av en godbit mens jeg har hunden i fanget mitt. Barnet får ikke bære valpen, og får heller ikke ha den i fanget før den eventuelt blir trygg på barnet.    Syns det er vanskelig. Vil ikke kjefte for mye på barnet, men vil heller ikke ødelegge for valpens erfaring med barn. Er det håp for at dette kan bli bra? 
    • Hvor klikker du? Kan du legge inn skjermbilde? Det fungerer problemfritt for meg, og jeg blir sendt til doggiebag.no
    • Vil bare meddele at jeg ikke får til å bestille DoggieBag. Blir bare sendt til en blank side med logo øverst, ellers tom. Hjelper ikke å vente eller oppdatere. Siden er bare blank under logoen. Chrome nettleser på Android. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...