Guest Jonna Skrevet 13. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2012 Ååå, da får jeg knipe på den da Jeg skal nok låne den en og annen gang om jeg får lov, men det blir som andre förhunder jeg har: Den deleies bare av meg i navnet egentlig også får jeg spørre pent om å få låne den ibland Og ettersom depositum er betalt og alt: Maiskis O... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 13. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2012 Jeg skal nok låne den en og annen gang om jeg får lov, men det blir som andre förhunder jeg har: Den deleies bare av meg i navnet egentlig også får jeg spørre pent om å få låne den ibland Og ettersom depositum er betalt og alt: Maiskis O... Lekker mamma Og i grunn pappa og.... Spennende da ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 13. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2012 Lekker mamma Og i grunn pappa og.... Spennende da ! Pappaen har vel egentlig akkurat blitt 2 år og er ganske så ung og uferdig enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 13. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2012 Det ble jo overraskende en 2012 valp alikavel. Og blir det den sorte i kullet så er det denne som flytter til Norge i midten av nov: :wub: Smelt! Tonje er SÅ heldig! Dany gleder seg til hun blir større så de kanskje kan leke sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 13. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2012 :wub: Smelt! Tonje er SÅ heldig! Dany gleder seg til hun blir større så de kanskje kan leke sammen Tonje ER det!! Og Strider også (håper jeg)! Og så må jeg smile her.. Jeanette har IKKE vært på utstilling eller noe annet idag, og har måttet holde seg i ro pga Blaze - og det er suverent for da ble siden til den lille sorte fikset på deepeyes.net idag! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 13. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2012 Jeg skal nok låne den en og annen gang om jeg får lov, men det blir som andre förhunder jeg har: Den deleies bare av meg i navnet egentlig også får jeg spørre pent om å få låne den ibland Og ettersom depositum er betalt og alt: Maiskis O... Klart du skal "låne" den! Og jeg har ikke helt samme syn på deleie som deg skjønner jeg.. du eier jo halvparten! (Så gjør kreket noe galt, kommer den ene deleieren å ta opp det med den andre deleieren aka deg, for selvfølgelig er det din halvdel som gjør gærne ting og det kan vi ikke ha noe av altså .) Men jeg går bare rundt med hode i skyene og er relativt arbeidsufør om dagen.. tirsdag kveld var relativt dramatisk for da kom jo plan E fykende mens Jeanette og jeg diskuterte plan G 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 13. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2012 Klart du skal "låne" den! Og jeg har ikke helt samme syn på deleie som deg skjønner jeg.. du eier jo halvparten! (Så gjør kreket noe galt, kommer den ene deleieren å ta opp det med den andre deleieren aka deg, for selvfølgelig er det din halvdel som gjør gærne ting og det kan vi ikke ha noe av altså .) Men jeg går bare rundt med hode i skyene og er relativt arbeidsufør om dagen.. tirsdag kveld var relativt dramatisk for da kom jo plan E fykende mens Jeanette og jeg diskuterte plan G Godt du har fått deg nytt kamera, for jeg vil se masse bilder av den svarte skjønnheten Gratulerer til begge to ... har jeg oppdatert hjemmesiden med diverse kurser 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 14. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2012 Artig tråd dette her Jeg hentet schäfervalp for 4 dager siden 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mollymor Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Begge valpene er i hus, og det går over all forventning. Molly elsker de nye lekekameratene, og leker og sover sammen med dem, dagen lang. Heelt samkjørte er de nok ikke enda, se bare her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiwi Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Da kan jeg vel slutte meg til denne tråden jeg også. I uke 48 er planen at jeg drar til Frankrike for å hente en brindel Akita valp Gleder meg masse og håper det ikke skal dukke opp noen problemer som forhindre dette. Jeg har reisefeber allerede, og synes det er alt for lenge å vente helt til uke 48 sukk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Da kan jeg vel slutte meg til denne tråden jeg også. I uke 48 er planen at jeg drar til Frankrike for å hente en brindel Akita valp Gleder meg masse og håper det ikke skal dukke opp noen problemer som forhindre dette. Jeg har reisefeber allerede, og synes det er alt for lenge å vente helt til uke 48 sukk.. Jeg forlanger allerede masse bilder Brindle akita er maskotdrømmen over alle drømmer her i huset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2012 Artig tråd dette her Jeg hentet schäfervalp for 4 dager siden Søøte Nemi! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bombini Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2012 Nå er endelig Bombini født! Jeg lover å poste masse bilder og greier, men inntil videre linker jeg til kennelens hjemmeside: http://www.lillelo.com/Lillelo3000/Valpeblogg/Innlegg/2012/10/17_Kull_G_6_dager_og_Kull_H_er_fdt__-).html Bombini er altså tispa =D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiwi Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2012 Jeg forlanger allerede masse bilder Brindle akita er maskotdrømmen over alle drømmer her i huset Bilder kommer snart og jeg skal lage egen tråd om en stund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2012 Bilder kommer snart og jeg skal lage egen tråd om en stund Gleder meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makrella Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 Hei! Jeg er helt ny her. I morgen skal jeg hente vår lille storpuddel tispe. Jeg gleder meg veldig, kan nesten ikke vente. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 Hei! Jeg er helt ny her. I morgen skal jeg hente vår lille storpuddel tispe. Jeg gleder meg veldig, kan nesten ikke vente. Velkommen til sonen, og gratulerer med valpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiwi Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 Da har jeg laget egen tråd til valpen og lagt inn to bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 I morgen reiser vi for hilse på vår kanskje valp 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2012 jeg kom på noe nå jeg fikk vist valp i 2012 jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussen Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2012 Amanda 15 uker nå. Litt sliten etter fjellturen. Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2012 15 nov henter vi vår beaglevalp vi vet ikke hvem enda men jeg håper på denne karen her ❤ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Jeg melder meg på her. Vi hentet vår lille japaner for fire dager siden. Ozu heter han, og er noe av det søteste jeg noengang har sett. (Objektivt sett og alt!) Noen bilder. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 12. November 2012 Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 Ble ikke den karen lenger opp, men blir denne kjekkasen her 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 15. November 2012 Rapporter Share Skrevet 15. November 2012 Da kan jeg få presentere lille "Aridgeocrats Wishbone Wendy" som kommer til østlandet neste helg, og som skal bo hos noen fantastiske fôrverter Lille nurket er deleid med Aridgeocrats kennel, og halvparten av den kennelen er jo RTL her inne 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts