roxie88 Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Jeg er med dersom vi samler oss en gjeng å bestiller ilag Jeg har ikke paypal konto eller er nå særlig flink på å bestille fra utlandet, så må iallefall ha noen andre som kan det der mer enn meg Jeg kunne også tenkt meg å bestilt sammen med noen men har samme problem når det kommer til paypal og utenlandsbestilling 1 Siter
roxie88 Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Jeg bestilte nettop for veldig mange så Betalte via MC jeg. MC? Mastercard? Eller? Siter
Anette Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 MC? Mastercard? Eller? mhmm send han en epost med hva du vil ha så får du beskjed om hvordan du skal sende over kort osv. Siter
SandraNH Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 Flere som vil være med å bestille? Noen som melder seg frivillig til å være bestillingsansvarlig? Siter
C.J Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 Nå vet ikke jeg hvilke priser den canadiske nettsiden opererer med, men Agilityshop.no selger også mye Crash Test Toys De holder til i Stavanger. Har kjøpt noen slike leker fra dem og de er de mest holdbare drakamplekene jeg har prøvd så langt. http://agilityshop.mamutweb.com/Shop/List/Crash-Test-Toys/250/1 Siter
Anette Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 Nå vet ikke jeg hvilke priser den canadiske nettsiden opererer med, men Agilityshop.no selger også mye Crash Test Toys De holder til i Stavanger. Har kjøpt noen slike leker fra dem og de er de mest holdbare drakamplekene jeg har prøvd så langt.http://agilityshop.mamutweb.com/Shop/List/Crash-Test-Toys/250/1 oi for noen priser de skal ha 280 kr for en leke jeg betaler 97 for fra canada 1 Siter
SandraNH Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 Noen som vet råd? Sheepskin Bingee Tug leke til en toller, skal jeg kjøpe small eller large? Tolleren er bare 4 mnd, så viste ikke helt... Siter
Anette Skrevet 5. August 2013 Rapporter Skrevet 5. August 2013 Fikk pakken på lørdag, men hentet idag! 2 Siter
Irenen Skrevet 5. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2013 Fikk pakken på lørdag, men hentet idag! Kan tenke meg at det var noen fornøyde vovser da ja Siter
Ane Skrevet 7. Juni 2018 Rapporter Skrevet 7. Juni 2018 Noen som vet om man forsatt får kjøpt leker direkte fra crash test toys? Jeg finner de ingen steder på nettet. Er de sluttet? @Anette Kanskje du vet? Siter
Anette Skrevet 8. Juni 2018 Rapporter Skrevet 8. Juni 2018 6 hours ago, Ane said: Noen som vet om man forsatt får kjøpt leker direkte fra crash test toys? Jeg finner de ingen steder på nettet. Er de sluttet? @Anette Kanskje du vet? Virker som sunket i jorden, prøvde å finne igjen websider osv før jul men var borte da også. Agilityshop har såvidt litt igjen, kreativhund er tomt for det de hadde. Er det en spesiell leke du savner? Siter
Recommended Posts