Cams Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Odin så jo ut som en løve! Flott pus! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 8. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2012 Har sykt lyst på en orientaler Innekatt eller?? men jeg liker ikke snakkende katter i tide og utide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 9. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2012 Har sykt lyst på en orientaler Innekatt eller?? men jeg liker ikke snakkende katter i tide og utide Han er innekatt. De har ikke dobbel pels, så de kan fryse en del ute på vinterstid Orientaleren kan være nokså pratsom Jeg MÅ ha pratekatter ellers blir de glemt mtp at hundene gjør så mye utav seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2012 så søøøt pusekatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts