tm100021 Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Noen som vet om noen som lager fine blyanttegninger av hund ? Pris spiller ikke så mye rolle. Siter
Benedicte Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Janson her inne har tegnet en nyyydelig tegning av Tia og bestevenninnen min sin toller Her er den nesten helt ferdig. Siter
Toril Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Ser Benedicte var først ute,men Janson lager nydelige blyanttegninger. Jeg har av gutta her Siter
tm100021 Skrevet 7. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Virkelig nydelig! Skal lete henne opp og sende en PM Siter
Marthe Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Emilie her inne har tegnet mine. Jeg kan virkelig anbefale henne! Tegningene er utrolig fine I tillegg så tar hun absolutt ikke mye for det Jeg kan ta bilde av de, hvis du vil se Siter
tm100021 Skrevet 7. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Emilie her inne har tegnet mine. Jeg kan virkelig anbefale henne! Tegningene er utrolig fine I tillegg så tar hun absolutt ikke mye for det Jeg kan ta bilde av de, hvis du vil se Veldig gjerne Siter
Recommended Posts