Emilie Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Jeg er kommet oppi en festlig situasjon med min tidligere husvert, så jeg bare lurte på om det var noen soniser som var god på leiers/utleiers plikter og rettigheter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Ja det har jeg ganske god peiling på. Send meg en PM hva det gjelder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2011 Ingen ekspert, men har vært husvert med udugelige leieboere selv, og lest og brukt litt husleielov i den sammenheng. Send PM om du vil ha en second opinion. Edit: Ikke meningen å antyde at du er/var en udugelig leieboer, altså! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2011 Har nettopp vært igjennom styr med tidligere huseier selv. Send meg en PM hvis du vil ha noen linker eller hva advokaten jeg snakket med sa. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 6. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2011 Ingen ekspert, men har vært husvert med udugelige leieboere selv, og lest og brukt litt husleielov i den sammenheng. Send PM om du vil ha en second opinion. Edit: Ikke meningen å antyde at du er/var en udugelig leieboer, altså! Hehe, neida, jeg sender PM nu jeg Har nettopp vært igjennom styr med tidligere huseier selv. Send meg en PM hvis du vil ha noen linker eller hva advokaten jeg snakket med sa. Takk, sender deg også PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts