Missy- Skrevet 27. November 2011 Rapporter Skrevet 27. November 2011 Noen som har lyst på hundetreff i form av lek, trening eller tur i området rundt Stjørdal i Nord-trøndelag? Mir er en liten stor boerboelgutt på 4mnd og ca 25kg som har godt av masse sosialisering Han leker godt med både store og små hunder. 1 Siter
ToneS Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Skrevet 7. Mars 2012 Vi vil! Med Gordon Setteren, men jeg er ikke hjemme før til mai/juni... edit: så først nå at dette var en gammel tråd, men vi vil gjerne være med på sosialisering og lek på Stjørdal til sommeren alikevel Siter
Foxen Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Skrevet 7. Mars 2012 Jeg også Har DP tispe og bor på Stjørdal. Og tråden var vel ikke så gammel ? Nov 2011 eller no Siter
Missy- Skrevet 9. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Har ikke noe si om tråden er gammel, jeg er her fortsatt Eneste som har endret seg er at jeg ikke har en valp på 4mnd og 25kg mer, men heller 7,5mnd og 50kg Han er veldig flink til å leke med små hunder 1 Siter
ToneS Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Supert, da blir vi gjerne med på tur til sommeren med dere begge 1 Siter
Recommended Posts